Proponuję trochę zwolnić..

1. Data: 2014-10-15 19:09:08

Temat: Proponuję trochę zwolnić..
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

1) Otóż właśnie w pkt 1. pewna panna, okrutnymi słowy przez większość w jej mniemaniu
"pospólstwa" została łobsypana gromem ciężkiego słownictwa.

2) Coś kobito kciała, toś dostała. Eee tam,nie jest tak źle. I tak internałty po
ludzku potraktowały chamidło^n.

3) Jak tam paluszki? W lodówie? A Chłopu bieresz pensetą czy obwijasz w papier?
Abo tak się tego brzydzisz, że w ogóle nie tykasz?

4) Coś tam maściłaś kiedyś o jakichś szpilach metalowych w sklepowych kiełbasach.
Że też nie wolno tykać, bo zarazy po tym latajom jak .. Nieważne..

5) Sruuuu... Wytłem z pkt.5 to co przed chwilą napisałem.. Odczytaj pkt. 1..4 i tak
da capo al fine.

2. Data: 2014-10-15 20:50:25

Temat: Re: Proponuję trochę zwolnić..
Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 19:09:08 UTC+2 użytkownik s...@g...com
napisał:
> [...]
>

> 5) Sruuuu... Wytłem z pkt.5 to co przed chwilą napisałem.. Odczytaj pkt. 1..4 i

Z "chebla" ciosany - "cheblem" pozostaniesz.

No to coś z moich rejonów...
Re: Sterylna kuchnia Ikselki
Kurze Wątróbki
Czy tak bardzo Wam się nudziło?