Propozycje na weekend vol. 1

1. Data: 2006-06-30 10:35:34

Temat: Propozycje na weekend vol. 1
Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siema - w tym wątku wpisujecie jakie papu proponujecie (planujecie) zrobić
na najbliższy weekend. Przepisy mile widziane.

Pozdr
CAT

2. Data: 2006-06-30 11:37:34

Temat: Re: Propozycje na weekend vol. 1
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Catalyst schrieb:
> Siema - w tym wątku wpisujecie jakie papu proponujecie (planujecie) zrobić
> na najbliższy weekend. Przepisy mile widziane.

a jak nie wpiszemy to będziesz bić?

U mnie będzie likwidacja rezerw strategicznych i remanent lodówki.
Wszystko to, co po otwarciu lodówki nie ucieknie, zostanie zjedzone.

Waldek

3. Data: 2006-06-30 11:39:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Catalyst napisał(a):
> Siema - w tym wątku wpisujecie jakie papu proponujecie (planujecie) zrobić
> na najbliższy weekend. Przepisy mile widziane.

Jeśli moje dziecko przestanie się w końcu domagać kategorycznie
racuszków z cukrem pudrem, to może będzie wreszcie coś innego ;-).

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2006-06-30 11:43:37

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie będzie likwidacja rezerw strategicznych i remanent lodówki.
>

> Waldek
Ale to są gotowce, czy półprodukty z których "coś" wyczarujesz?
Pozdrawiam Areta

5. Data: 2006-06-30 11:47:51

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalyst wrote:
> Siema - w tym wątku wpisujecie jakie papu proponujecie (planujecie)
> zrobić na najbliższy weekend. Przepisy mile widziane.

Pffff...
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

6. Data: 2006-06-30 12:03:10

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Aretkka schrieb:

> Ale to są gotowce, czy półprodukty z których "coś" wyczarujesz?
> Pozdrawiam Areta

rezerwy strategiczne to rolady wołowe i chicken curry w zamrażarce. Te
mogą nawet pozostać na "po urlopie". Co w lodówce to się dopiero okaże
po remanencie. Coś mi się widzi że będzie jakaś zapiekanka z makaronem,
bo coś dużo sera się tam wałęsa, a i jeszcze jakaś kiełbasa grylowa, w
stanie naturalnym niespecjalna, ale w zapiekance ujdzie. Jest jeszcze
zaspawane mięso na gryla, to zlikwidujemy dzisiaj (będzie impreza
mundialowa na podwórku), albo zostanie na sobotę. Warzywa, o ile nie
uciekną zostaną odpowiednio spreparowane albo w zapiekance albo solo.
No i jeszcze dzieciom obiecałem obiad w restauracji hinduskiej, ale to
będzie chyba we wtorek, po rozdaniu świadectw.

Waldek

7. Data: 2006-06-30 12:28:57

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warzywa, o ile nie
> uciekną
------
znaczy, nózki mają? :-))), czy obslizgłe?:-)))

> No i jeszcze dzieciom obiecałem obiad w restauracji hinduskiej, ale to
> będzie chyba we wtorek, po rozdaniu świadectw.
No skoro obiecałeś, to masz obowiązek dotrzymać słowa.:-)
> Waldek
Pozdrawiam Areta

8. Data: 2006-06-30 12:48:18

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Aretkka wrote:

> Warzywa, o ile nie
> ------
> znaczy, nózki mają? :-))), czy obslizgłe?:-)))
no nie wiem, czy się nie zmutowały albo czy się coś tam zalęgło.
Jak ktoś napisał: marchewka i ogórek są świeże, jak ich nie można
zawiązać w supełek.

> No skoro obiecałeś, to masz obowiązek dotrzymać słowa.:-)

dotrzymam. Ale nie obiecałem na łykend tylko przed urlopem. A przed
urlopem jest cały tydzień. Wyjeżdżamy za 168 godzin i 50 minut.

Waldek

9. Data: 2006-06-30 13:16:09

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyjeżdżamy za 168 godzin i 50 minut.

> Waldek

Czy Ty aby nie jesteś z pod znaku Byka? Mam kuzyna, własnie "Byczka" i jak sie
umawia na określony czas, a po drodze nadrobi ( no ma do przejechania te 130
km), to czeka ( robi sobie postój) na rogatkach mojego miasta, by zapukać do
drzwi na czas:-)) Pozdrawiam Areta

10. Data: 2006-06-30 13:20:20

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@b...pl> napisał w wiadomości