Propranolol

1. Data: 2000-03-07 02:55:06

Temat: Propranolol
Od: "Kris" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczę córkę u kardiologa na niewielką arytmię serca. Ostatnio zapisał jej
preparat o nazwie Propranolol 10 mg. 2x 1 tabletka. Gdy przeczytałem ulotkę
włos mi się zjerzył na głowie - ma zastosowanie w nadciśnieniu, zawale
serca, drżenia samoistnego, zaburzeń rytmu serca itd.
Czy istotnie jest to tak silny preparat i czy opcjonalnie można zastosować
coś innego ?

2. Data: 2000-03-08 12:45:30

Temat: Odp: Propranolol
Od: "Suzuko" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawale serca, drżenia samoistnego, zaburzeń rytmu serca itd.
> Czy istotnie jest to tak silny preparat i czy opcjonalnie można zastosować

Nie wiem bo nie jestem lekarzem jednak ja również mam lekką
arytmie serca i również kardiolog przepisał mi propranolol.
Najpierw zażywałem go systematycznie 2 razy dziennie ale teraz
biore 1 tableteke tylko wtedy gdy zaczynam odczówać nierówne bicia serca.
Po jakichć 20 minutach od żażycia tabletki arytmia mija.
Jak na razie jest to jedyny lek jaki mi pomaga.
Co do zastosowania w nadciśnieniu to propranonol spowalnia akcje serca
co jest przydatne zarówno w nadciśnieniu jak i (chyba) arytmi.
Ze swojich doświedczeń wiem, że nierówności w biciu serca zaczynają
się niemal zawsze jak serce chodzi mi szybciej niż normalnie (nawret gdy sie
nie
męcze). Po zażyciu propanololu serce zaczyna bić norlnie (czyli wolniej)
i wszystko jest OK.
Nie ma co jeżyć włosów bo to lek typowy na arytmie serca :-)

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

3. Data: 2000-03-08 21:10:38

Temat: Re: Propranolol
Od: k...@p...onet.pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 Mar 2000 02:55:06 GMT, Kris <a...@f...onet.pl> wrote:
> [...]
>serca, drżenia samoistnego, zaburzeń rytmu serca itd.
>Czy istotnie jest to tak silny preparat i czy opcjonalnie można zastosować
Czy nie lepiej porozmawiać na ten temat z tym kardiologiem ?
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | k...@p...onet.pl
Strona o Transmeta http://www.free.net.pl/~kpjas/transmeta_story.html

4. Data: 2000-03-13 00:01:25

Od: "Krzysztof Pujdak" <k...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serca, drżenia samoistnego, zaburzeń rytmu serca itd.
> Czy istotnie jest to tak silny preparat i czy opcjonalnie można zastosować
To nie jest zaden silny preparat To lek tak naprawde "prosty jak drut" , ma
duzo zastosowan i jest dosc uniwersalny. Na pewno nie jest to nic
specjalnego wiec nie ma co sie bac ze jest "za silny"

ZDROWA ZYWNOSC i ODZYWIANIE
zaburzenia fagocytarne
Re: Czy homosexualizm z pkt medycyny to choroba????
patomorfologia
Pomiar ciśnień