Prośba

1. Data: 2002-11-12 11:40:38

Temat: Prośba
Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłe robótkujące dziewczyny!
Czy może któraś z was w swoich zasobach posiada
wzór na telefon.Myślę o takim starym modelu.Chciałam zrobić dla męża, który
tym się zajmuje.Oczywiście
nowszymi modelami,ale taki nie byłby zbyt ładnym obrazkiem.Z góry serdeczne
dzięki. Liczę na waszą pomoc.Pozdrawiam.
Mirka

m...@s...pl

1. Data: 2002-11-12 11:58:57

Temat: Re: Prośba
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nowszymi modelami,ale taki nie byłby zbyt ładnym obrazkiem.Z góry
serdeczne
> dzięki. Liczę na waszą pomoc.Pozdrawiam.

Komuś nie dawno podsyłałam, na pewno mam w domku.
Postaram się wysłać wieczorkeim

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl