Prosba

1. Data: 2003-12-15 14:21:14

Temat: Re: Prosba
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wracajac do meritum. Krem z brokulow brzmi bardzo dobrze. Ja bym do
tego
> podala jakies mieso duzone w winie z ryzem (koniecznie podprazanym
wczesnie
> i przyprawionym, zeby mial ladny kolor i byl sypki) i salate (np. w serem
> plesniowym, zeby utrzymac tonacje, ze tak powiem, winogronami, selerem
> naciowym i sosem z octu balsamicznego, miodu i.. hmm, dawno takiego nie
> robilam, jesli bedziesz chciala to ci napisze dokladnie co i jak).
ciach

bardzo prosze o ten przepisik na salate
brzmi smakowicie
pozdr

1. Data: 2003-12-15 18:52:08

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

">
> Jestem - ale czy on jest duszony czy pieczony ? Bo nie mam piekarnika

Piekarnik niepotrzebny.
Kurczak a la Bordeaux
Dzielisz kurczaka na czesci i obsmazasz na masle na patelni. Nastepnie
solisz i pieprzysz i przekladasz do rondla i "dusisz" w tluszczu (ten z
patelni), i w czerwonym wytrawnym winie z duza iloscia czosnku pokrojonego w
plasterki. Czasami musisz dolewac troche wody lub wina.Gdy mieso bedzie
miekkie to sos zageszczasz bardzo zimnym maslem.
Ja kupuje filety z piersi kurczaka i robie tak jak to opisalam.
Do tego pasuja kluski.
Ilona

1. Data: 2003-12-15 21:18:31

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi tez chodzi po glowie mieso duszone w winie - kiedys robilam karkowke w
> winie I pomidorach (ale one powoduja ze sos ma bardzo specyficzny smak )
> wiec teraz chcialabym zrobic cos zblizonego.
Zaden konkretny w tej chwili mi nie przychodzi do glowy, bo ja robie
zawsze raczej pikantne. Napewno Mozna udusic kawalki piersi kurczaka w
bialym winie i pomarancza, takiego przepisu bym szukala. Zerknij na przepis
Ilony, o ktorym wspominala ponizej. Znalazlam tez cos takiego -
http://glinki.com/?l=MJG7 i http://glinki.com/?l=bYNR z reszta poszukaj sama
w archiwum grupy.

> Tak, bardzo prosze o ten przepis
Wlasnie skonsultowalam sie z mama, ktora te salate wymyslila i ktora
mnie skorygowala. A mianowicie skladniki: salata (porwana recznie) zwykla,
moze byc pomieszana z jakas inna jak ktos lubi, seler naciowy pokrojony w
polplasterki, do tego ser plesniowy (najlepiej rokpol albo cos podobnego) w
kostke i polowki winogron. W sosie sie pomylilam, podobno najlepiej pasuje
oliwa z sokiem z cytryny, sola i pieprzem i niczym wiecej.

pozdrawiam
ZG

1. Data: 2003-12-16 09:55:02

Od: "Ania_3City" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje pieknie jeszcze raz

Śpiewający Makłowicz
Skórka z cytryny (i nie tylko)
co zamiast jajka i sklepy z zywnoscia dietetyczna - dzieki
Razowiec z przepisu Fiony
Jakosc oleju a smazonych potraw