Prośba!

1. Data: 2001-05-24 12:34:20

Temat: Prośba!
Od: Wojciech Przygoński <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy spotkaliście się ze środkiem, którym nasącza się kostkę Bauma, by potem
wyglądała jak
zmoczona.Jeśli tak (podobno to się nazywa Litoryn?), to może wiecie gdzie
można toto zakupić w Warszawie.
Dzięki

--
Z poważaniem

Wojciech Przygoński

2. Data: 2001-05-24 14:50:15

Temat: Re: Prośba!
Od: "Piotr Bernadzki" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Przygoński <p...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:gd7P6.191635$2...@n...chello.at...
> [...]
> wyglądała jak
> zmoczona.Jeśli tak (podobno to się nazywa Litoryn?), to może wiecie gdzie

Czesc

Uzywałem tego srodka do konserwacji elewacji ze sztucznego kamienia. Sa dwa
rodzaje tego preparatu, jeden dajacy polysk czyli wyglad "ala" mokra kostka
a druki to polmat. Mozna to cudo kupic w Lomiankach, jadac z Warszawy trzeba
przejechac przez Lomianki i za kosciolem po lewej stronie jest zaklad
produkujacy sztuczny kamin "Nowa era kamienia". Charakterystyczne ogrodzenie
ze sztucznego kamienia.
Pozdrawiam
Piotr Bernadzki

3. Data: 2001-05-24 16:07:39

Od: Wojciech Przygoński <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Bernadzki" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
| przejechac przez Lomianki i za kosciolem po lewej stronie jest zaklad
| produkujacy sztuczny kamin "Nowa era kamienia". Charakterystyczne

Dzięki!
Dozgonnie wdzięczny
Przygoński

Nory a warzywa.