Prośba...

91. Data: 2012-09-26 11:00:04

Temat: Re: Prośba...
Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:5062d05d$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2012-09-26 10:57, obywatel kali uprzejmie donosi:

> Ja to bym się w ogóle i generalnie obraziła na te paskudne google i
> przestała z ich wszystkich usług korzystać.

Wybacz - ja w pośpiechu niezbyt prcyzyjnie chyba to ująłem
- zrezygnował z pola - replay-to a nie z google

X-i chyba nie korzysta z serwisu mailowego/news-owego googla
więc zapewne trudno jej będzie zrezygnować - a inne usługi
no cóż tu faktycznie można pogdybać .... :))))

92. Data: 2012-09-26 11:00:54

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-09-26 11:21, obywatel kali uprzejmie donosi:

> Wiedziałam!!!

to już dawno ustalone - że
to jest ustalone że wiesz :)))))

93. Data: 2012-09-26 11:04:51

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...grona przypadkowych wielbicieli. ;)))

prawdziwa piekność wielbicieli sie nie boi :)))))

i ukrywjąc sie naraziła by "na straty" nie siebie
ale tych , którzy nie mogli by jej podziwiać
:)))))

a , że czasy nierozmawiania/niepoznawania_się
z przypadkowymi osobami w publicznych miejscach
odeszły wraz z internetem do lamusa to .... :)))))

94. Data: 2012-09-26 11:38:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2012 11:16:21 +0200, medea napisał(a):

> Tobie też już teraz "piękność" źle się kojarzy?
>
> Ewa

Tak - teraz już z "ciepłem".
(by XL)

95. Data: 2012-09-26 11:42:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2012 11:21:44 +0200, kali napisał(a):

> U Ciebie oba te pole sa takie same więc smiało
> mozesz zrezygnowac z pola "replay-to"

Reply-to. Reply a replay to zgoła insza inszośc.

> w niczym
> nie ograniczając sobie możliwości dostawania
> odpowiedzi na priv.

Dotąd kilka lat było okej, niczego nie zmieniałam, więc niby co sie miałoby
stać, ze nagle jest nieokej? I to JA mam się dostosowywać do czyichś
błędów? - nawet jeśli są to byki w guglu?

> Już całkowicie pomijam sprawę
> że nikt rozsądny nie podaje aktualnie
> prawdziwego adresu w żadnym z tych pól
> - chyba , że potrzebuje viagry,zegarków czy ....
> :))))))

Adres ten służy mi tylko do grup - głupich nie sieją, abym miała podawać
swój adres do normalnej korespondencji.
(by XL)

96. Data: 2012-09-26 11:43:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2012 11:48:30 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-09-26 11:05, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A to wybrańcy nie znają jeszcze Twego maila?

Potencjalni? - nie.
:->

(by XL)

97. Data: 2012-09-26 11:45:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2012 13:04:51 +0200, kali napisał(a):

> [...]
>
> a , że czasy nierozmawiania/niepoznawania_się
> z przypadkowymi osobami w publicznych miejscach
> odeszły wraz z internetem do lamusa to .... :)))))

A że mam sporo nowych znajomych właśnie dzięki netowi, to... :-)))))
(by XL)

98. Data: 2012-09-26 12:16:53

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Reply-to. Reply a replay to zgoła insza inszośc.

innsza - ale podobna :))))

> Dotąd kilka lat było okej, niczego nie zmieniałam, więc niby co sie
> miałoby
> stać, ze nagle jest nieokej? I to JA mam się dostosowywać do czyichś
> błędów? - nawet jeśli są to byki w guglu?

duma Ci nie pozwala ??? :))))
ale rozsądek ? nic Cie to nie kosztuje
i dodatkowo uwalnia Cie od problemu (niechcianych maili).
Oczywiście możesz zgodnie z zasadą
"na złość mamie odmrożę sobie uszy?"
iść w zaparte i robić sobie na złość
i się męczyć i denerwować :))))

Twój wybór - twoje konsekwencje :))))

99. Data: 2012-09-26 12:19:28

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 26 Sep 2012 13:04:51 +0200, kali napisał(a):

..
> A że mam sporo nowych znajomych właśnie dzięki netowi, to... :-)))))

jedni idą na ilość inni na jakość
dla każdego coś miłego :))))

100. Data: 2012-09-26 13:38:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-26 13:42, Ikselka pisze:

> [...]
> stać, ze nagle jest nieokej? I to JA mam się dostosowywać do czyichś
> błędów? - nawet jeśli są to byki w guglu?

Może po prostu poprawili błąd i właśnie teraz działa jak należy.

> Adres ten służy mi tylko do grup - głupich nie sieją, abym miała podawać
> swój adres do normalnej korespondencji.

Jeśli i tak służy tylko do grup, to skąd ten problem?

Ewa

Ostatnie pytanie
Polskie Pussy Rayot?
Horyzont zdarzeń.