Prośba do Warszawianke...

1. Data: 2009-03-14 18:19:04

Temat: Prośba do Warszawianke...
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała do mnie Nadia z Osinki:
"Ja poszukuję dziewczyny lub kobiety z Warszawy, która by bardzo ładnie
umiała robić na drutach i szydełku lub tylko na szydełku. Potrzebna mi jest
do prowadzenia zajęć z szydełkowania dla osób początkujących. Jeśli byś
miała kontakt do zainteresowanych osób, to niech napiszą mi na adres *
l...@g...com *. Ja odpowiem na wszystkie pytania."
Mam prośbę:gdyby ktoś był tym zainteresowany,to niech napisze do Nadii na
podany adres mailowy.Nadia świetnie pisze po polsku,niewiele zmieniłam w Jej
poście,więc napewno się "dogadacie".