Prośba o diagnozę i polecenie szpitala/lekarza

1. Data: 2006-09-04 09:37:28

Temat: Prośba o diagnozę i polecenie szpitala/lekarza
Od: "Marek M" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, u mojego znajomego wykryto chorobę:

Opis badania tomografii rezonansu magnetycznego

Zmniejszenie wysokości oraz obnizenie poziomu w obrazach t2 zależnych tarczy
międzytrzonowej L4-L5 i L5-S1

Na poziomie L4-L5 stwierdza się ekstruzję jądra miażdżystego z uciskiem worka
oponowego i korzeni po stronie lewej.

Centralna przepuklina jądra miażdżystego tarczy L5-S1 z uciskiem worka oponowego
i zaznaczonym uciskiem lewego korzenia S1.

Zmniejszony lewy otwór międzykręgowy L5-S1 bez konfliktu tarczowo-korzeniowego.
Widoczny odcinek rdzenia kręgowego zmian ogniskowych nie wykazuje.

Taką diagnozę postawił specjalista radiolog no i zalecił operację pytanie czy
warto poddawać się operacji, jakiego lekarza czy szpital polecacie najbardziej.
Jeśli ktoś przechodził taką operację to jak teraz się czuje.
Będe wdzięczny za odpowiedzi.

adres mailowy wbrew pozorom jest prawdziwy...

2. Data: 2006-09-04 10:05:33

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek M" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
najbardziej.
> Jeśli ktoś przechodził taką operację to jak teraz się czuje.

Skąd my to znamy....

www.dyskopatia.pl

troszkę ciężej niż u mnie bo przepuklina na dwóch poziomach kręgów....

Wg mnie nie ma się co operować tak od razu, a na pewno nie inaczej, jak za
pomoca endoskopowej
metody- jak z tej strony powyżej (są dwa rodzaje - laserowa i nielaserowa).
Podobno jest dostępna już na kasę chorych...ale gdzie to nie wiem. Trza by
zapytać gdzieś w siedzibie macierzystego NFZ. A kolejki pewnie będą
masakryczne .....ja na swoją wizytę u specjalisty w Piekarach czekałem od
stycznia tego roku do sierpnia....,
i w międzyczasie zdążyłem się dobrze podleczyć, i dziękuję za wszelkie
operacje.....

Jak na początek polecam knigę:
http://www.lideria.pl/sklep/opis?nr=50006

z której dużo się dowiesz, no i opisaną w niej terapię mc'kenziego.

to na początek, a jak chcesz się dowiedzieć więcej to prześledź moje wątki
na grupie......

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2006-09-04 11:00:27

Od: "Krzysiek" <n...@n...lol> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu wrote:

> Skąd my to znamy....
>
> www.dyskopatia.pl

mozna wykryc ta chorobe za pomoca zdjecie RTG?

4. Data: 2006-09-04 11:16:14

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <n...@n...lol> napisał w wiadomości

> mozna wykryc ta chorobe za pomoca zdjecie RTG?

Nie za bardzo... bo rentgen pokazuje tylko tkanki kostne....a w dyskopati
chodzi o to że
na struktury nerwowe (rdzeń kręgowy) naciska przesunięty dysk, który jest
tkanką miękką.

Na zdjęciu można zobaczyć tylko kręgozmyk....bardziej zaawansowane stadium
schorzeń kręgosłupowyh
połączonych z dyskopatią (bardzo czesto)...

http://www.klinika.net.pl/texty/kregozmyki.htm

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

5. Data: 2006-09-04 11:19:42

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> schorzeń kręgosłupowyh
> połączonych z dyskopatią (bardzo czesto)...

a tu dyskopatia...

http://www.dyskopatia.pl/dyskopatia.htm

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

czy to zatrucie??
Bolący łokieć
Urzadzenie Sense Wear do pomiaru kalorii ..
glista ludzka
Nadmierne pocenie