Prosba o pomoc

1. Data: 2001-03-20 18:02:35

Temat: Prosba o pomoc
Od: Barbara Kowalewska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem studentką pedagogiki. Proszę o pomoc w napisaniu pracy magisterskiej. Temat
pracy brzmi:NIEPEŁNOSPRAWNI A RYNEK PRACY.
W związku z tym proszę o wipowiedzi na temat sposobów poszukiwania pracy, miejsca
zatrudnienia (w jakich pracują warunkach) osób niepełnosprawnych. Na jakie trudności
napotykają osoby niepełnosprawne poszukujące zatrudnienia. Czy Urzędy Pracy posiadają

oferty zatrudnienia dla osób niepełnosprawnych - jakie najczęściej są to oferty i do
kogo kierowane. Jak są traktowane osoby niepełnosprawne w miejscu zatrudnienia?
Po prostu proszę o wypowiedzi wszystkich tych którym ta tematyka nie jest obca i mają

coś do powiedzenia. Proszę przysyłajcie do mnie jak najwięcej wiadomości na mój
e-mail:
b...@w...pl

Barbara Kowalewska