Prosba o salatke

1. Data: 2000-12-10 23:43:54

Temat: Prosba o salatke
Od: <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Od kilku tygodni przegladam wasza grupe i bardzo mi sie tu podoba.
Mam do Was wielka prosbe, czy ktos moglby podac mi przepis na salatke z
paluszkow krabowych ? Bardzo pilnie jej potrzebuje!
Bede bardzo wdzieczna
Pozdrowienia dla wszystkich!
Kwiatek

1. Data: 2000-12-11 08:03:26

Temat: Re: Prosba o salatke
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@i...pl napisał(a) w wiadomości:
<3...@n...onet.pl>...
> [...]
>Mam do Was wielka prosbe, czy ktos moglby podac mi przepis na salatke z
>paluszkow krabowych ? Bardzo pilnie jej potrzebuje!

Makaron swiderki, majonez, rozmrozone i pokrojone paluszki krabowe , zielony
groszek, jakies oliwki i inne takie wg uznania i proporcji wymieszc ze
soba....

Ja polecam w/wym paluszki zamaczac w piwnym ciescie nalesnikowym i obsmazac
na zloty kolor

Marek

1. Data: 2000-12-11 20:06:43

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

A ja proponuje troche inaczej, bez tych ciaglych ciezkich majonezow:
Paluszki krabowe
1 lyzka octu
1 lyzka cukru
ogorek
koperek albo kolendra
1/2 malej cebuli
sol pieprz
Ocet i cukier zmieszac. Ogorek i cebule pokroic na drobno, polac octem z
cukrem, dodac koperku czy swiezej kolendry, miesa krabowego, soli i
pieprzu i wymieszac.

Magdalena Bassett

"M.W." wrote:

> [...]
> soba....
>
> Ja polecam w/wym paluszki zamaczac w piwnym ciescie nalesnikowym i obsmazac

Serwis Makaron i przepis na 50* tydzień br.
Olej lniany
próba
EXCUSE ME..
śledzie smażone, w estragonie..