Prosze o pomoc.

następny post »
From: "wojtk" <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Prosze o pomoc.
Date: Tue, 2 Nov 2004 22:18:11 +0100

Witam...

Ostatnio (a dokładniej od paru miesięcy ... właściwie od ok stycznia)
borykam się z dość nieprzyjemnym problemem jakim jest jakieś całkowite
"rozbicie". Objawia się to nie tylko np. bardzo dużym zmęczeniem , ale
przede wszystkim brakiem jakiejkolwiek chęci na cokolwiek , obojętność ,
brakiem koncentracji , problemy w uczeniu się a i też co mnie martwi
właściwie brakiem odczuwania emocji(nietylko tych dobrych ale i tych złych
również).
Tak się zastanawiałem po pierwsze czy to nie za długo trwa jak na jakieś
"wyczerpanie" a to dlatego że właściwie zawsze żyłem na dużych "obrotach"
głównie w dziedzinie nauki (nie tylko szkoła/uczelnia ale również "na własną
ręke") oraz że prawie każdy dzień niósł ze sobą bardzo dużo różnego rodzaju
stresu (jestem osobą niepełnosprawną(wzrok) ale ZAWSZE staram się żyć
CAŁKIEM normalnie). Niestety również jestem osobą o dosyć małej aktywności
fizycznej/towarzyskiej (eh tak czasami życie nas kieruje ... choć trzeba
próbować to zmieniać) i właściwie nigdy nie miałem okazji odreagować w jakiś
sposób "codzienności"(wiek 21 lat)
Czy wiecie co się może ze mną dziać ?(wiem że troszke za mało o sobie
napisałem ale w liście to tak trudno ) Czy są osoby które były w podobnym
stanie i mogły by się podzielić tym jak to "zwalczaly"? Jak temu można
zapobiec (choć to pewnie będzie proces długotrwały skoro to tak już długo
trwa) ?
Za wszelką pomoc będe wdzieczny.