Prosze o pomoc..

1. Data: 2006-05-10 12:09:14

Temat: Prosze o pomoc..
Od: z...@t...pl (Smutny) szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc.
Mam 27 lat,mam problem z myslami samobojczymi.
Wiem ze to moze smieszne, ale odwazylem sie napisac, poniewaz
wiem ze zle mysle.
Mam powracajace depresje,z tygodnia na tydzien jest coraz gorzej.
Nie wiem ile jeszcze wytrzymam.

Chcialbym z kims porozmawiac.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

2. Data: 2006-05-10 12:16:40

Temat: Re: Prosze o pomoc..
Od: "JfS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem ze zle mysle.
> Mam powracajace depresje,z tygodnia na tydzien jest coraz gorzej.

Dawaj na tlena po 18stej: j...@t...pl

(use your imagination let me take you higher,
Rain hail snow earthquakes, Earth Wind & Fire)

J Francis Shade

3. Data: 2006-05-10 17:19:01

Od: "Dorota" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smutny...żyć trzeba, bo życie jest piękne, tylko trzeba dostrzeć w nim
istotę piękna. Powiedz...dlaczego dręczą Ciebie takie myśli, czym jest to
spowodowane, czy masz jakieś kłopoty ze swoją osobowością ? Jaki masz
kontakt ze swoją najbliższą rodziną ? Może masz kłopoty w szkole lub w pracy
?
A może spróbuj wybrać się do dobrgo psychoterapeuty ( zapewniam Ciebie, to
nie jest nic złego, a wręcz przeciwnie, może tylko Tobie pomóc). Pomyśl o
tym...może jednak warto spróbować. NA PEWNO WARTO ! ! !
Zapewne jesteś fajnym facetem, tylko samotnym i przy tym właśnie smutnym.
Skontaktuj się z dobrym psychoterapeuta w Twoim mieście. Zrób to.....i nie
zwlekaj.

Pozdrawiam
Dorota

4. Data: 2006-05-10 18:27:17

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@t...pl (Smutny) napisał(a):

> [...]
> wiem ze zle mysle.
> Mam powracajace depresje,z tygodnia na tydzien jest coraz gorzej.

probowales juz psychologa?
tylko psycholog moze zdiagnozowac co ci dolega i zaproponowac odpowiednie
leczenie. nie zwlekaj, wiem ze teraz w to nie wierzysz ale naprawde, mozesz
poczuc sie lepiej.

5. Data: 2006-05-10 20:01:20

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> [...]
> leczenie. nie zwlekaj, wiem ze teraz w to nie wierzysz ale naprawde, mozesz

A Ty Himerko kiedy wreszcie spróbujesz?
(pytanie bez złośliwych intencji)

6. Data: 2006-06-17 01:08:20

Od: bukiet warzywny <c...@b...spamu.dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota napisał(a):
> Smutny...żyć trzeba, bo życie jest piękne, tylko trzeba dostrzeć w nim
> istotę piękna.

jak czytam takie porady to sam zaczynam mieć myśli samobójcze.

> [...]
> Zapewne jesteś fajnym facetem, tylko samotnym i przy tym właśnie smutnym.

ta wartość 'fajny' jest w depresji mocno nieprawdziwa, sztuczna i jest
pozbawionym znaczenia określeniem.

--
bukiet warzywny

Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?
mam pytanko bardzo imtymne?????????
Handelek.com
tapeta na twarzy
Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/