Prosze o pomoc wanna Galaxa !

1. Data: 2005-01-09 11:26:25

Temat: Prosze o pomoc wanna Galaxa !
Od: "Adam M." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
mam pytanie jeśli ma ktoś wannę narożnikową o nazwie Galaksa wym. 120x120
firmy Cersanit.
to jak daleko ma być bateria wannowa od narożnika żeby pominąć to siedzisko
!
i trafić do wanny z wodą z baterii , wymiar minimalny ! ( baterie mam 30 cm
od rogu !
nie chciałbym rozbijać płytek i przesuwać baterii !
za wszelkie inf. wielkie dzięki !

Pozdrawiam !
a...@p...onet.pl

2. Data: 2005-01-09 11:55:16

Temat: Re: Prosze o pomoc wanna Galaxa !
Od: "rzeka3m" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

z jednym ciebie zmartwie wanna moze i z znaczkiem cersanitu ale on jej
nierobia, robia to mala podrzedna firma czeska na ich zlecenie.
akryl u gory jest tej samej grubosci tak ze mozesz wiercic wszedzie, no i
oczywiscie gwarancje tez tracisz na ta wanne

3. Data: 2005-01-09 12:02:43

Od: "Adam M." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumie !
tylko ze ja mam baterie kutra wychodzi ze ściany !
i jest wyżej niż będzie wanna ! ( i tak bym chciał ją zostawić )
dlatego pytałem jaka minimalna odległość od rogu wanny !
żeby trafić z wodą do wanny a nie np. w siedzisko !

4. Data: 2005-01-09 12:19:53

Od: "rzeka3m" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

50CM

5. Data: 2005-01-09 14:09:51