Proszę pomóżcie

1. Data: 2004-04-18 15:09:43

Temat: Proszę pomóżcie
Od: "artur" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam napisac pismo - prosbe - do mojego dyrektora, o sfinansowanie
kosztow szkolenia (kursu).
Chcialbym ten temat tak "ugryzc', zeby sprawa nadrzedna byly przedewszystkim
wzgledy oraz dobro firmy, a nie dobro moje....rozumiecie co mam na mysli??
Nie moja osoba ma byc tutaj najwazniejsza...Poprostu moj pracodawca musi
zrozumiec ze w/w kurs chce zrobic dla dobra jego firmy, a nie dla wlasnego
dobra...
Prosze pomozcie mi cos takiego napisac...nic w necie nie moge znalezc:((

Artur

1. Data: 2004-04-19 14:18:05

Temat: Re: Proszę pomóżcie
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artur" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dobra...
> Prosze pomozcie mi cos takiego napisac...nic w necie nie moge znalezc:((

___
Szanowny Panie Dyrektorze.
Otóż, nie wiem czy Pan zauważył, ale jestem tępym i niekompetentnym osłem.
Chciałbym sie nieco podszkolić - bo jak się nie podszkole to moge narobić
dużych szkód - a wtedy ucierpi na tym cała firma. Mając więc na uwadze dobro
firmy, zwracam się z uprzejmą prośbą o sfinansowanie mojego kursu, gdyż
nieodbycie go przeze mnie, może narazić firmę na większe straty niż sam
koszt szkolenia - a tego, proszę mi uwierzyć chciałbym uniknąć.

Z wyrazami szacunku
Wacław Jarząbek
Trener czwartej kategori.
____

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-04-19 14:39:22

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"artur" <v...@i...pl> wrote in message
> Zamierzam napisac pismo - prosbe - do mojego dyrektora, o sfinansowanie
> kosztow szkolenia (kursu).

Czy ma byc to szkolenie w pisaniu pism urzedowych?;)

Pracodawca bedzie ocenial sam czy mu sie oplaca czy mu sie nie oplaca. Ty
masz przedstawic czym owo szkolenie mialoby byc wlasnie dla ciebie. Na ile
jest to zgodne z interesami firmy - decydowac nie bedziesz ty i nie
kombinuj, ze "jakos" komus uda ci sie
"ciemnote wcisnac".

Zanim napiszesz formalne podanie, postaraj sie o rozmowe z tym, kto na
szkolenia wysyla, zorientuj we wlasnych szansach. Oczywiscie, ze szkolenie
jest a sumie w t w o i m interesie, ale tego nie ma sie co ani wstydzic
ani, tym bardziej - wypierac.
Musisz operowac konkretami. W ten sposob wykazujesz swoja, w potrzebach
firmy, orientacje i przedstawiasz konstruktywna propozycje. EFEKT twojego
szkolenia musi byc kompatybilny z w/w potrzebami. Np. firma potrzebuje kogos
z certyfikatem, bo w ten sposob otworza sie dla niej nowe rynki. Nie znam
specyfiki ani firmy, ani twojego wyksztalcenia, ani, wreszcie, zasiegu
szkolenia.

Kaska

Psychobot
Re: Ogladam Bar.
Re: Do Panów Bluzgacza i Kominka
Re: piszcie sensownie, albo wogóle nie piszcie
Re: piszcie sensownie, albo wogóle nie piszcie