Prozba studentow

111. Data: 2004-06-08 08:16:51

Temat: Re: Prozba studentow - tak ogolnie
Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 08 Jun 2004 00:08:33 +0200, zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> wrote:

Będzie krótko, boś wyjechał i nie masz szans się 'bronić'.

A jednak All.uczulenie.

pzdr
oTTo

112. Data: 2004-06-10 22:36:28

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na Twoje pismo <s...@v...iem.pw.edu.pl> z
dnia Tue, 08 Jun 2004 08:16:51 +0000:

[...]

> A jednak All.uczulenie.

A jednak mydlenie. :)

--
Paweł Zioło
/|\ http://fotozielsko.prv.pl

113. Data: 2004-06-11 18:30:41

Temat: Re: Prozba studentow
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości

> Sądzisz, że tego nie wiem?
> Oczywiście, że nie muszę, i oczywiście, że kazdy decyduje o własnej aktywności
> pisaniu i myśłeniu w dowolnych kombinacjach.
> Sławek jednak regularnie przyznaje się do profitów jakie czerpie z grupy ;),
> że niby wie już o nas wszystko a nawet więcej, i ciagle zwleka z wywiązaniem
> się ze składanych nieopacznie obietnic :). Jestem więc jak jego sumienie ;)))).

Ja natomiast jestem pełen podziwu dla Twojej inwencji w zakresie
wymyślania coraz to nowych form zachęty kierowanych w moim
kierunku. Masz rację - składałem tu i ówdzie obietnicę dotyczącą
kontynuacji określonego wątku. Skoro tyle już naskładałem owych
obietnic, nie pogrążę się bardziej, gdy złożę jeszcze jedną. Obiecuję
zatem, że skomentuję lada tydzień (najpóźniej w pierwszej połowie
lipca) wymianę zdań między Tobą a Amnesiakiem w tym wątku.
Pozwolę sobie lekko się przyp... przyczepić do Szanownych Kolegów,
na razie nie przewiduję, w jakich dokładnie proporcjach.

Kilka razy byłem bliski wysłania postu, ale nie mogłem poświęcić
grupie czasu wystarczającego na napisanie adekwatnego i akuratnego
komentarza. Co go w przelocie przeredagowywałem, to znów okazywał
się cokolwiek spóźniony. Mam w tym momencie trochę napisanego
tekstu, a jeszcze więcej różnych - mniej czy bardziej uporządkowanych -
myśli w głowie. Tymczasem jednak oddaję się niemal bez reszty dość
poważnemu przedsięwzięciu, którego finalna realizacja nastąpi w Chinach,
w drugiej połowie czerwca. Tym samym z wielką przykrością informuję
Przemysława Dębskego, że nie będę mógł pojawić się na ewentualnym
spotkaniu, które w wątku "Prośba o wypełnienie ankiety" wymyślił sobie
na 18 czerwca. Najprawdopodobniej będę wtedy mniej więcej 300 km
na północ od Hong Kongu.

--
Sławek

114. Data: 2004-06-12 21:12:48

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" w news:cactp8$mgq$1@atlantis.news.tpi.pl...
/.../

> Ja natomiast jestem pełen podziwu dla Twojej inwencji w zakresie
> wymyślania coraz to nowych form zachęty kierowanych w moim
> kierunku.

To wyraz nienasyconych nadzieji na uczty epistolarne, jakich można się
było spodziewać w Twoim wydaniu. Niespełnionych z powodów obiektywnych
oczywiście.

> Obiecuję zatem, że skomentuję lada tydzień /.../

Zapomnij o tym. Były i będą ważniejsze tematy...

> Tymczasem jednak oddaję się niemal bez reszty dość
> poważnemu przedsięwzięciu, którego finalna realizacja nastąpi w Chinach, /.../
> na północ od Hong Kongu.

Gatuluję więc rozmachu i życzę sukcesów!:)
W dopinaniu (finalizowaniu) spraw.

> --
> Sławek

All

115. Data: 2004-06-14 14:13:00

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:cactp8$mgq$1@atlantis.news.tpi.pl> świadczą kurna
o <Slawek [am-pm]>, a tam między innymi:

> Najprawdopodobniej będę wtedy mniej więcej 300 km
> na północ od Hong Kongu.

a mógłbyś uchylić rąbka?! [rąbek?]

--
http://trener.blog.pl
ja tu tylko nabijam statystyki

116. Data: 2004-06-14 15:32:15

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w wiadomości

> a mógłbyś uchylić rąbka?! [rąbek?]

Wolałbym nie. Spotkamy się kiedyś na p(r)iwie, to se pogadamy.
Jak się przyznam, co konkretnie robię, to mnie tutaj zaraz zaszufelkują
na amen. Czy jakoś tak. ;-) I nie zechcą gadać o wszystkim/niczym.

--
Sławek

117. Data: 2004-06-14 18:30:35

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"* kachna *" w news:c3kzc.72869$vP.29962@news.chello.at...
/.../

> oj, toś teraz pokazał cukierki przez szybke i "ciesz_sie_dzieciaku"....
> kachna ;-))

Cierpliwości...;)). Za jakiś czas poczytamy w gazetach o kontrakcie
stulecia, o drugiej Polsce w Chinach..;)), i wszystko będzie jasne.
Ja tam wierzę w nieszablonowe rozmowy na szczytach...
Może nawet powstanie w tle
chińska odmiana
psp!!??

;)
All

118. Data: 2004-06-14 20:56:58

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "* kachna *" w news:c3kzc.72869$vP.29962@news.chello.at...

Chyba niepotrzebną sensację tutaj wykreowałem. Spróbuję ją zdusić
w zarodniku i jednak cokolwiek opowiedzieć.

> Cierpliwości...;)). Za jakiś czas poczytamy w gazetach o kontrakcie
> stulecia, o drugiej Polsce w Chinach..;)), i wszystko będzie jasne.

Kontrakt stulecia? Jeszcze nie tym razem. ;-) To ślepa uliczka i schyłkowa
technologia, w sumie bardzo nudne zajęcie. Przy moim istotnym współudziale
powstało trochę sprzętu do testowania kineskopów. Ten sprzęt został
już wysłany do fabryki w Chinach, która kineskopy produkuje. Teraz
trzeba tam pojechać, podłączyć na miejscu garść kabelków oraz uruchomić
do końca oprogramowanie.

Skądinąd wiadomo, że za dziesięć lat (najdalej piętnaście) zostanie
wyprodukowany ostatni telewizor ze szklanym baniakiem w środku.
Czas więc najwyższy, aby zająć się czymś, co ma przed sobą świetlaną
przyszłość. Na przykład badaniami w zakresie "algorytmów myślenia"
(dla niektórych brzmi to jak herezja, jak w ogóle można pomyśleć, że
myślenie da się zalgorytmizować! ;-) oraz konstruowaniem jakiegoś tyciego,
malutkiego, niemniej całkiem sztucznego rozumku. Bo rozumek naturalny to
każdy głupi potrafi zmajstrować - prostym, domowym sposobem.

Zna ktoś może jakiegoś frajera (czytaj: sponsora), który wyłoży dużo
gotówki, przez lata nie będzie specjalnie interesował się sposobem jej
wydawania, a w końcu machnie ręką na pieniądze wyrzucone w błoto? ;-)

--
Sławek

119. Data: 2004-06-14 21:01:25

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm]<sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>

[...]
> Zna ktoś może jakiegoś frajera (czytaj: sponsora), który wyłoży dużo
> gotówki, przez lata nie będzie specjalnie interesował się sposobem jej
> wydawania, a w końcu machnie ręką na pieniądze wyrzucone w błoto? ;-)

Bill G.?

P.
--
"The Stone Age didn't end because we ran out of stones."
- by Byron McCormick, GM's executive director of hydrogen fuel-cell

120. Data: 2004-06-14 21:04:44

Od: "Kaśka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] wrote:

> Zna ktoś może jakiegoś frajera (czytaj: sponsora), który wyłoży dużo
> gotówki, przez lata nie będzie specjalnie interesował się sposobem jej
> wydawania, a w końcu machnie ręką na pieniądze wyrzucone w błoto? ;-)

Oooo! Gdyby nie to słowo "frajer", to mogłoby być o moim ojcu ;-D

Kaśka

Nieśmiałość
prośba o wsparcie
Re: pomocy- muszę w końcu zacząć pisać prace mgr
metodologia
Gwiazdy świecą, a psychika nie jest jak samochód.