Prozba studentow

31. Data: 2004-06-01 03:19:01

Temat: Re: Prozba studentow [OT]
Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote in <2...@u...de>:

> Ty masz jakis trefny ten adres. Probuje ostatni raz.

Dobra idzie. 3.46MB tak?
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
printk("What? oldfid != cii->c_fid. Call 911.\n");

32. Data: 2004-06-01 03:28:41

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" <zielsko_p@eat_me_o2.pl> wrote in message
> Dobra idzie. 3.46MB tak?
A bo ja wiem?

To pojdzie jeszcze jedna Rufusa, a teraz dobranocka, bo Miskowi juz sie mecz
byl skonczyl ( nawet nie wiem czy wygrali(hehehe)SMY!)

...a szczypawki do zabawki.

K.

33. Data: 2004-06-01 03:48:10

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote in <2...@u...de>:

> A bo ja wiem?

Pyszne. :)
Poszperaj troszkę za Tesco Value. :)

> To pojdzie jeszcze jedna Rufusa, a teraz dobranocka, bo Miskowi juz sie mecz
> byl skonczyl ( nawet nie wiem czy wygrali(hehehe)SMY!)

O.K.

> ...a szczypawki do zabawki.

Dzięki.
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
Because I do,

34. Data: 2004-06-01 04:26:30

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko wrote in <pan.2004.06.01.03.48.08.859485@zielona>:

> Pyszne. :)
> Poszperaj troszkę za Tesco Value. :)

Tu jest coś:
http://www.soundvenue.com/band.asp?id=1451
Pzdr.
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
Bare feet magnetize sharp metal objects so they point upward from the

35. Data: 2004-06-01 06:53:28

Temat: Re: Prozba studentow
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun:
> Właściwie to:
> "dziel nie" - bo "nie" z czasownikami pisze się osobno

Racja!!! :)))

--
Czarek

36. Data: 2004-06-01 11:10:42

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:c9g7ae$5kn$1@atlantis.news.tpi.pl> rzekła paszcza
<Krystian Zareba>:
> Studiujemy Społeczną Psychologię Informatyki i Komunikacji w Szkole
> Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Przygotowaliśmy małe badanie
<...>

a może to z którymś z was rozmawiałem pod swpsem ostatnio?
hasło: webart

:)

--
- Żołnierze! Jutro idziecie na występ artystyczny! Umyć mi
się, wysrać i odlać, coby potem nie łazić po sali tylko siedzieć na dupach

37. Data: 2004-06-01 11:30:19

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

<Krystian Zareba>:
> [...]
> internetowe, które ma udowodnić stawianą przez nas hipotezę. Stworzyliśmy

a nie chcecie wy po prostu aby opinia publiczna oceniła wasz projekt?
takie badanie rynku?

mnie zasrzeliła końcówkoa piewrszej informacji:
'Wojciech F. zaprosił nastolatki do pokoju w jednym z hoteli. Tam, według
informacji prokuratury, doszło do zgwałcenia jednej oraz zmuszenia drugiej z
dziewcząt do "innej czynności seksualnej".
Do zdarzenia doszło 10 kwietnia. Mężczyzna został zatrzymany przez policję,
w sobotę Sąd Rejonowy aresztował go na trzy miesiące. Mężczyźnie grozi kara
do 10 lat więzienia. 10 metrów życzeń SMS-owych dla papieża'

te 10 metrów życzeń to tez jest kara?

jest szansa, ze na tym polega eksperyment ;)

--
"Dla człowieka niedojrzałego znamienne jest, że pragnie on wzniosle umrzeć
za jakaś sprawę; dla dojrzałego natomiast - że pragnie skromnie dla niej

38. Data: 2004-06-01 14:04:05

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

Krystian Zareba napisal(a):

> Dzieki,
> Ania, Anita i Krzysztof

co to za bzdety ;] co to ma z psychologia wspolnego -odpowiedzialem tylko na jedno z
pytan
odpowiedz brzmi: "nie"
:D:DDDD a na reszte nie chcialo mi sie -zbieracie maile? -a takiego :P

i co za Krystian zdecydujcie sie :D
--
mixxos

39. Data: 2004-06-01 22:11:34

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote in <c9hp5v$98o$1@news2.ipartners.pl>:

[...]

> jest szansa, ze na tym polega eksperyment ;)

To jest "eksperyment" MZ jeżeli to są studenci z SWPS to powinni
wiedzieć czym jest eksperyment i co to jest ortografia. :)

--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
Nothing is as simple as it seems at first

40. Data: 2004-06-02 21:01:20

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> Przeczytaj tytul. Slepawa jestem ( zakrotkie rece:) i sie zapalilam, ze
> dzieciaki rozrobe jaka szykuja....

Ale rozdęty wątek zmajstrowaliście! Tyle piany natrzepać z tak małego gówienka...
Rozbolały główki od trudnych tematów czy to tylko napad głupawki pospolitej?

Nie mam nic przeciwko hihrom, sam często się hihram, tylko nie bardzo podoba
mi się zachowanie w stylu bezmyślnej dzieciarni naśmiewającej się z pryszcza
na nosie Jacusia. Jacuś jest nowy, przyszedł na chwilę z innej piaskownicy,
ale już sobie poszedł. A dzieciarnia jeszcze przez godziny ma kupę przedniej
zabawy.

Postaw się teraz, jedna głupia z drugim mądrym, na miejscu wątkodawców,
wczuj się dobrze, wyempatyzuj. A Ty, Kaśka, nie udawaj świętej, bo sama
robisz kilkadziesiąt błędów w każdym poście. Nie chce Ci się dostawiać
ogonków i kropeczek, robisz literówki, źle sklejasz wyrazy. Trudno, nie masz
czasu, nie będziesz się tutaj wysilać, cyzelować wypowiedzi, wpadasz na
chwilę pogadać. Nigdy nie przyszło mi do głowy, aby się o to czepiać,
nie zauważyłem też, by ktokolwiek cokolwiek Ci zarzucał, zatem tym bardziej
niestosowny wydaje mi się Twój atak na (słownie) jeden błąd w wyrazie,
który skądinąd "ma prawo" sprawiać pewne trudności (jeśli ktoś mówi:
"chodzić po prośbie", to najczęściej dryfuje w kierunku wymowy "proźbie").

--
Sławek

P.S. Nie obcyndalajcie się natomiast, moi kochani grupowicze, w wytykaniu
jakichkolwiek błędów na stronach "Nieoficjalnego Serwisu PSP" (gdyby
oczywiście jakieś błędy tam się jeszcze zawieruszyły). O ile mi wiadomo,
redaktorzy będą szczerze wdzięczni za każdy życzliwy i trafny donosik.

Nieśmiałość
prośba o wsparcie
Re: pomocy- muszę w końcu zacząć pisać prace mgr
metodologia
Gwiazdy świecą, a psychika nie jest jak samochód.