Prusy! Kto zna?

1. Data: 2002-01-16 09:38:56

Temat: Prusy! Kto zna?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Produkcja elitarnych roślin sadowniczych
1 lipca 1995 roku utworzono Ośrodek Elitarnego Materiału Szkółkarskiego w
Prusach, w którym realizowane jest wyżej wymienione zadanie, przy
współudziale Zakładów i Pracowni Instytutu Sadownictwa i Kwiaciarstwa w
Skierniewicach.

Obecnie OEMS Prusy dysponuje następującym materiałem roślinnym wolnym od
chorób wirusowych:
jabłoń - 22 odmiany,
grusza - 7 odmian ,
wiśnia - 6 odmian,
czereśnia - 10 odmian,
śliwa - 18 odmian,
brzoskwinia - 5 odmian,
morela - 2 odmiany,
malina - 5 odmian,
Podkładki wegetatywne - 18 klonów.

pozdr. Jerzy

2. Data: 2002-01-18 12:58:22

Temat: Re: Prusy! Kto zna?
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Skierniewicach.
>
> Obecnie OEMS Prusy dysponuje następującym materiałem roślinnym wolnym od

Witaj,
czy można by prosić o jakieś bliższe namiary na ten ośrodek? Tzn. gdzie leży
miejscowość Prusy i ew. kontakt telefoniczny, o ile posiadasz.
Z góry dziękuję
AniaK

3. Data: 2002-01-18 15:00:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj,
Cześć,

> czy można by prosić o jakieś bliższe namiary na ten ośrodek? Tzn. gdzie
leży
> miejscowość Prusy i ew. kontakt telefoniczny, o ile posiadasz.
Czyżbyś nie dostrzegła tematu tego listu?

> Z góry dziękuję
Ja też. ;-)))

pozdr. Jerzy

4. Data: 2002-01-18 15:41:05

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć,

> leży
> Czyżbyś nie dostrzegła tematu tego listu?

:o))))
O, to juz kwestia interpretacji tematu ...
Dla mnie to wyglądało jak zachęta do poznania świetnego ośrodka. A Twoja
informacja na temat była tak szczegółowa, że nie przyszło mi nawet do głowy
sądzić że i Ty pytasz...

> Ja też. ;-)))
>
> pozdr. Jerzy

też pozdrawiam
AniaK

5. Data: 2002-01-22 00:14:30

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a23hd0$b3d$...@s...icm.edu.pl...
> Produkcja elitarnych roślin sadowniczych
> 1 lipca 1995 roku utworzono Ośrodek Elitarnego Materiału Szkółkarskiego w
> Prusach

Ja znam. To niedaleko Skierniewic. Dawny Zakład w Prusach podzielił się i są
teraz dwa zakłady szkółkarskie : Ośrodek Elitarnego Materiału Szkółkarskiego
tel 046-815 70 65 lub 046-815 78 52
oraz "Insad" Gospodarstwo Sadowniczo-Szkółkarskie tel 046-815 70 03
lub 046-815 78 00. Oba dysponują wysokiej klasy materiałem szkółkarskim.
Znam jeszcze inne Gospodarstwo, które dysponuje większą różnodnością
odmianową niż powyższe i też na pokładkach wolnych od wirusów.

Pozdrawiam - Jagoda

6. Data: 2002-02-04 11:41:26

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

> [...]
i są
> teraz dwa zakłady szkółkarskie : Ośrodek Elitarnego Materiału
Serdecznie dziekuję.

> oraz "Insad" Gospodarstwo Sadowniczo-Szkółkarskie tel 046-815 70 03
> lub 046-815 78 00. Oba dysponują wysokiej klasy materiałem szkółkarskim.
To już zauważyłem ale nie wiedziałem, że to z podziału.

> Znam jeszcze inne Gospodarstwo, które dysponuje większą różnodnością
> odmianową niż powyższe i też na pokładkach wolnych od wirusów.
A coś więcej? Może być na priv. aby nie robić darmowej reklamy.
;-)))

Pozdrawiam - Jerzy

fontanna w domu
Creeping Charlie (nazwy polskiej nie znam), moze Michal wie???
e-książka dla ogrodników
Kwiaty jednoroczne a byliny