Pryszcz na mojej żony plecach.

1. Data: 2004-02-23 14:51:58

Temat: Pryszcz na mojej żony plecach.
Od: "WK" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moja żona powiedziała mi że ma pryszcza na plecach, bo ma ciotkę, no wiecie
wtedy sie lubią wysypywać wypryski.
No to ja jej powiedziałem, żeby się rozbierała, zaraz jej to wycisne, ona
powiedziała, że nie (bo zawsze na początek mówi nie, bo jest uparta), no więc
ja prosiłem dalej, a ona nic.
Dziwne... no to ja powiedziałem, że jak mi nie pokażesz to nie jedziemy jutro
na narty... i nie pojechaliśmy...

Można by pomyśleć, że jesteśmy gorzej niż dzieci...

Od soboty się nie odzywamy... Co wy na to??? Mieliście podobne "problemy", co
o ty sądzić...????

W.

2. Data: 2004-02-23 15:04:36

Temat: Re: Pryszcz na mojej żony plecach.
Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

WK wrote:
> [...]
> na narty... i nie pojechaliśmy...
>

> Można by pomyśleć, że jesteśmy gorzej niż dzieci...

Chyba nie tylko pomyśleć

> Od soboty się nie odzywamy... Co wy na to??? Mieliście podobne "problemy", co
> o ty sądzić...????

Chyba dzieci powinny pójść do szkoły i się czegoś nauczyć

Gosia

3. Data: 2004-02-23 15:14:44

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WK"
> Od soboty się nie odzywamy... Co wy na to??? Mieliście podobne "problemy",
co
> o ty sądzić...????
Co za prozaiczna wyobraznia :)
Asia

4. Data: 2004-02-23 15:17:21

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WK" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message

> Można by pomyśleć, że jesteśmy gorzej niż dzieci...

Tak, możnaby...

J.

5. Data: 2004-02-23 16:56:14

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| ja prosiłem dalej, a ona nic.
| Dziwne... no to ja powiedziałem, że jak mi nie pokażesz to nie jedziemy jutro

Na miejscu Twojej zony zachowałbym się podobnie, nie lubie szantażu a własnie tego
użyłeś.
Powinieneś ja przeprosić pewnie na to czeka i ma rację.

Jacek

6. Data: 2004-02-23 18:24:03

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Feb 2004 14:51:58 +0000 (UTC), na pl.soc.rodzina, WK napisał(a):

> [...]
> ja prosiłem dalej, a ona nic.
> Dziwne... no to ja powiedziałem, że jak mi nie pokażesz to nie jedziemy jutro

Ja wiedziałem, że tak będzie aha aha
ja wiedziałem, miała pryszcza na plecach

pUcHAty

--
"Nie jestem tak wygadana jak wy, ale chyba wiecie o co chodzi" chomik

7. Data: 2004-02-24 14:26:26

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
więc
> ja prosiłem dalej, a ona nic.

> Dziwne... no to ja powiedziałem, że jak mi nie pokażesz to nie jedziemy

Hehe - i kto tu jest uparty ... ROTFL

8. Data: 2004-02-24 21:25:02

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż WK i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Od soboty się nie odzywamy... Co wy na to??? Mieliście podobne "problemy", co
> o ty sądzić...????

Uważam, że zawiodłeś jako facet. Żadna kobieta Ci tego nie powie (no,
może z wyjątkiem e-mailetki), że One lubią, gdy robić to...

tak...

ZĘBAMI.

Uważam, że nie zachowałeś się jako facet, po prostu nie stanąłeś na
wysokości zadania. Powinieneś w tych dniach wspierać swoją kobietę i
nie okazywać Jej swojego obrzydzenia.
Jak sądzisz - co Ona o Tobie pomyśli? Gdy będzie chora, spocona i bez
makijażu, też nie weźmiesz jej na narty?
W końcu bycie razem to nie tylko przyjemności.
Czasem samemu też trzeba wziąć do buzi.

(aka "Kevin i Perry go large" i pryszcze przed dyskoteką :])
--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Zaszpanować chciałeś? Potrolować? Masz jakiś kompleks niedogryzionej

9. Data: 2004-02-24 21:51:40

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

trzeba było ją obić, to by nabrała respektu (stare polskie przysłowie: nie
bite, to zgnite)

:)

defric

10. Data: 2004-02-25 12:08:28

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

> Od soboty się nie odzywamy... Co wy na to??? Mieliście podobne "problemy",
co
> o ty sądzić...????

jak to co sądzić?? Pomyśleć, że taki problem "to pryszcz".

Elżbieta
PS. już przestaję dokarmiać.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina