Prysznic.....

1. Data: 2009-03-22 21:21:30

Temat: Prysznic.....
Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
muszę do nowowybudowanego domku kupić dwa panele prysznicowe. Podoba mi sie
ten:
http://www.twenga.pl/oferta/70237/273157283940312738
.html

Ale ta cena..... zabójcza obecnie dla mnie :)
Może macie pozytywne doświadczenia z panelami z hydromasażem i np
termostatem? Lub jakiekolwiek inne panele ale pozytywne opinie.
Proszę zaproponujcie jakieś panele ktore sie u was sprawdzają
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Robert

2. Data: 2009-03-23 00:15:51

Temat: Re: Prysznic.....
Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> termostatem? Lub jakiekolwiek inne panele ale pozytywne opinie.
> Proszę zaproponujcie jakieś panele ktore sie u was sprawdzają

jakiegokolwiek panela byś nie kupił, wyposaż podejścia w solidne filtry bo
ci się dysze pozapychają w 2-3 tygodnie. Mówię o filtrach sedymentacyjnych z
wymiennymi wkładami.

3. Data: 2009-03-23 10:06:00

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> termostatem? Lub jakiekolwiek inne panele ale pozytywne opinie.
> Proszę zaproponujcie jakieś panele ktore sie u was sprawdzają

Od miesiąca mam ten: http://deante.pl/panele_natryskowe_selena.xhtml.
generalnie jestem zadowolona, może trochę mnie drażni brak termostatu, bo
jednak trochę jest manipulacji z ustawianiem pożądanej temperatury wody.
Wkurza mnie też odrobinę ta półeczka :)
Aha- w kwestii serwisu - ciężko chodzi przestawianie strumienia w prysznicu
centralnym, zadzwoniłam po radę do przedstawiciela i natychmiast zaoferowali
wymianę końcówki prysznica - przyjadą i zainstalują nową.

Jak patrzyłeś na Grohe, to się może zainteresuj Jaguarem z Deante?

Beata

Tefal Quick and Hot
Szafy Komandor, Senator itp
odstraszacze na psy.
Administracja + problem
Plyta indukcyjna kontra ceramiczna lub gazowa???