Przebranie na jasełka - król :)

następny post »
From: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Przebranie na jasełka - król :)
Date: Fri, 8 Jan 2010 09:15:12 +0100

Dzisiaj potrzebuję waszej pomocy lub pomysłów na płaszcz (pelerynę) dla
króla (mędrca). Mamy juz "tą sukienkę" pod spód, ale na górę trzeba cos
zarzucić. Ja to bym najchetniej zostawiła tylko kawał materiału, ale po
pierwsze dziecko sobie tego samo nie założy, a po drugie będzie mu się
zsuwało podczas występu. Musi, więc byc cos co 6-latek sam założy i nie
będzie mu przeszkadzało w jasełkach. No i tutaj mam problem. Peleryna jak
dla zorro, czy może z kapturem, czy raczej cos na kształt drugiej
"sukienki" tylko bez rękawów?

pozdrawiam
Ania