Przechowywanie ciasta ptysiowego

1. Data: 2004-12-13 12:16:36

Temat: Przechowywanie ciasta ptysiowego
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dlugo mozna przechowywac upieczone ciasto ptysiowe? Tak na oko wyglada,
ze mozna upiec je pare dni przed przelozeniem kremem i podaniem, bo jest
suche, ale czy napewno? W sobote upieklam pyszna karpatke i przy okazji
naszlo mnie to pytanie...
Czasami wygodnie jest upiec ciasto pare dni przed spodziewana impreza i
zostawic sobie wiecej czasu na dania, ktore trzeba podawac swiezo po
przygotowaniu. Mozna by rowniez przygotowac ptysie do podania z nadzieniem
"wytrawnym" (zaraz mi sie oberwie za to "wytrawne" - mam na mysli
nieslodkie).
Ania
Aukcje - Wańkowicz, Krawczuk, Jasienica: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-12-13 12:39:12

Temat: Re: Przechowywanie ciasta ptysiowego
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Jak dlugo mozna przechowywac upieczone ciasto ptysiowe? Tak na oko
wyglada,
> ze mozna upiec je pare dni przed przelozeniem kremem i podaniem, bo jest
> suche, ale czy napewno?

mysle ze dlugo, biorac pod uwage fakt, ile czasu trzymam groszek ptysiowy
zanim go zjemy :))))))))))))))
pare dni na pewno

--
pzdr
marta

1. Data: 2004-12-13 16:18:40

Od: "volumax" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Jak dlugo mozna przechowywac upieczone ciasto ptysiowe?

jako cukiernik mówię: długo
pozdr.

1. Data: 2004-12-13 19:42:41

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora