Przechowywanie pieczywa

1. Data: 2001-07-23 12:47:00

Temat: Re: Przechowywanie pieczywa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu, jestes niemozliwa, czy ja czytajac twoje posty musze ciagle parskac
>smiechem?
>Juz nie ryzykuje jedzenia 2 sniadania w czasie przegladania listy -
>zakrztusze sie, pojdzie mi okruch chleba nie tam, gdzie jego miejsce i
>nieszczescie gotowe ;-)))
>
>serdecznie pozdrawiam
>Basia

to jeszcze sie nie nauczylas?, moze scierke na podgardlu sobie
wyfasuj, taka wielofunkcyjna

Krysia!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-23 12:53:29

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:l17oltof18seuhgvkqfarj5spaphjvcres@4ax.com...

> to jeszcze sie nie nauczylas?, moze scierke na podgardlu sobie
> wyfasuj, taka wielofunkcyjna

zapomne sie, z ta sciera na korytarz w robocie wyskocze i sobie o mnie
pomysla.....

pozdrowko
Basia

ps. trzecia na zegarze, czas do domciu ;-)

1. Data: 2001-07-23 12:57:11

Temat: Re: Przechowywanie pieczywa - odmrazanie
Od: Monika Bacinska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w wiadomosci

> za dlugo je mikrofalujesz.
> Ja trzymam pod scierka i wychodza jak zywe.

Ile czasu i w jakiej mocy?? A ta scierka to taka normalna sucha scierka typu
"tea-towel"???

:-) Monika

P.S. Ja tez bardzo lubie Krysie, jest niezwykle naturalna i bezposrednia, jej posty
rzeczywiscie potrafia robawic jak malo kto!!

1. Data: 2001-07-23 13:12:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ile czasu i w jakiej mocy?? A ta scierka to taka normalna sucha scierka typu
>"tea-towel"???
>
>:-) Monika

scierka obowiazkowo czysta z szuflady a nie z wieszaka...juz tak
raz mialam, ze scierki byly prane na goraco z roznymi drobnymi
przedmiotami, potem plukaly sie z dodatkiem plynu do tkanin i
mialam niezle aromatyzowane bulki...pachnialy kwiatami z
aplejskiejj laki (tak przynajmniej stalo na butelce z plunem...).
Biore taka bule, lekko owijam scierka (albo paperkiem kuchennym,
jak mu tam, reczniczek,chyba), do mikrofali (mocy jej nie znam,
jajecznica z jednego jaja robi sie cos w 30 sekund)- mja jest
dosc sarozytna i jeszcze do tego nie pokazuje juz ani godziny ani
czasu gotowania! ALE po tylu latach znamy sie dobrze...

WIEC ta bula sie kreci tak ze 30 sekund na FULL, potem ja wyjmuje
i obmacuje, bo w srodku moze byc lodownia). . Potem od razu
przekrawam na pl, niech sobie para pojdzie precz....owszem ,
zdarza sie dalej, ze bulka po takiej operacji nadaje sie juz
tylko do tarcia, ale pozaru dawno nie zrobilam...

moja tesciowa odswieza rozne nieco zmiekle z wieku i otwartedo
opakowania crackersy i temu podobne. Mowi, ze wrzuca do mikrofali
na pare sekund i wychodza jej jak zywe. nie probowalam

za to zrobilam kiedyz takie biszkoptowe ciasteczka w mikrofali i
nikt nie chcial jest bo wygladaly jak surowe. Moze trzeba bylo
szuwaksu dodac, to by byly jak czekoladowe...

1. Data: 2001-07-23 15:32:39

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja metoda na bulki jest dwu etapowa: 1. bulka do torebki typu zip-lok i na
15 sek. do mikrofali, robi sie wtedy bardzo podobna do kluski na parze. 2.
wyjmuje z torebki i na min pod opiekacz i wychodzi chrupiaca i cieplutka (o
ile nie zapomne i nie spale).
Pieczywo zawsze przechowujemy w zamrazalniku w plastykowych workach
zapobiegajacych wysychaniu (do piekarni z pieczywem jakie lubimy jest dosc
daleko) .
Chleb po rozmrozeniu w torbie plastykowej kroimy na pajdy i znowu w zip-lok
i do mikrofali. Tym sposobem nie wysycha w zamrazalniku i mikrofali i jest
taki jak by by co dopiero upieczony.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-07-24 06:06:14

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> tyle
>

> no właśnie, najgorsze to marnowanie ;-(
> ja mrożę cały bochenek, jakoś wydawało mi się, że pokrojony na porcje
> będzie zeschnięty po rozmrożeniu,
> Ty mrozisz pokrojony na kromki, czy no. pół w jwdnym kawałku?
>
> pozdrawiam
> Basia

Witaj !!
Zawsze kroję na kromki. Wcale nie jest zeschnięty po rozmrożeniu, wręcz
przeciwnie.

Pozdrowienia
Biesiek

Ciasto M. Basset - dzieki!