Przeczytajcie - nie dla wrazliwych

1. Data: 2001-05-10 12:48:53

Temat: Przeczytajcie - nie dla wrazliwych
Od: "Maciek L./CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.se.pl/iso/Dzisiaj/Reportaz/Teksty/reporta
z_1.shtml

Pozdrawiam
Maciej Lewczuk

***************
Future Network Polska
Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (0 71) 345-21-38 w. 108, fax (0-71) 345-21-42

1. Data: 2001-05-10 13:11:37

Temat: Re: Przeczytajcie - nie dla wrazliwych
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tia... wiec jednak lepiej zjesc te sajgonki w MD... Najstraszliwsze te kary
sanepidu - cale 200 zl!

Jader

p.s. A rosol z golebia podobno jest niezly...

1. Data: 2001-05-10 13:15:44

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Teraz widze, ze Polska jest juz bardzo swiatowa, wiekszosc azjatyckich "fast
food" na calym swiecie tak wyglada.
Mnie juz nikt nie namowi na to ale widze, ze w Polsce jest ciagle pelno
amatorow.
Smacznego po przeczytaniu tego artykulu.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-05-10 13:18:44

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał

> Tia... wiec jednak lepiej zjesc te sajgonki w MD...
Najstraszliwsze te kary
> sanepidu - cale 200 zl!

Właśnie. Na pewno kary w takiej wysokości robia na nich
piorunujące wrażenie :-/

A w Świnoujściu jest tylko jeden azjatycki fastfood. I jest
czyściutki i przyjemny. ha!
Plus dla prowincji :-)))

--
Monika

http://republika.pl/eponina

1. Data: 2001-05-10 14:33:53

Od: "MaF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moglem tego nie czytac.
Bardzo lubie sajgonki - jeszcze zyje
MarekF
Użytkownik "Maciek L./CD-Action" <m...@c...com.pl> napisał w
wiadomości news:3afa8d3f$1@news.vogel.pl...

1. Data: 2001-05-10 14:52:27

Od: d...@k...net.pl (Anna Więch) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 May 2001 09:15:44 -0400, "ssiegmund"
<s...@s...com> wrote:

> [...]
>amatorow.
>Smacznego po przeczytaniu tego artykulu.

Po tym, jak na poczatku pobytu w Warszawie zostalam namowiona przez
kumpla na jakies danie z budki na pl. Konstytucji (obecnie
zlikwidowanej) i sie oboje strulismy, juz nie jem w budkach. I widze,
ze dobrze.
--
Delilah
d...@k...net.pl

1. Data: 2001-05-11 07:27:06

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciek L./CD-Action" wrote:

> http://www.se.pl/iso/Dzisiaj/Reportaz/Teksty/reporta
z_1.shtml

Kurcze - dzisiaj pod tym adresem jest reportaż o metrze.
Czy ktoś może zapisał sobie ten artykuł (albo ma w cache'u) i może mi
podrzucić?

sadyl

1. Data: 2001-05-11 11:17:39

Od: "G" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi tez

1. Data: 2001-05-11 11:50:31

Od: "Maciek L./CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "G" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> mi tez
> Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
z_1.shtml

Qrcze tez nie zapisauem.. moze SE ma jakies archiwum... Napisalem do nich...
moze sie uda to podesle

Pozdrawiam
Maciej Lewczuk

Future Network Polska
Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (0 71) 345-21-38 w. 108, fax (0-71) 345-21-42

Woda
Kurczak po koreańsku (z morelami) szukam przepisu
Super ciastka!!!
Sonda - Polskie Śniadanie
Ciekawa knajpa w Łodzi, byłem i polecam.