Przedawkowanie marchewek...

1. Data: 2004-11-20 17:09:03

Temat: Przedawkowanie marchewek...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:cnil8l$fbh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ile kg łososia dziennie trzeba jeść aby przedawkować ?

> Czytałem że praktycznie każda witamina rozpuszczalna
> w tłuszczach potrafi być niebezpieczna w nadmiarze, bo
> organizm nasz nie ma łatwych mechanizmów pozbycia się
> tych nadmiarów, jak to jest w przypadku witamin "wodnych".

Czy ktoś tu na grupie medycyna wie może jakie dawki witaminy
A zaczynają być szkodliwe dla człowieka ? Ile kg marchewek
lub ile kg łososia barwionego karotenoidami trzeba zjeść aby
sobie zrobić "ziaziu" ? I jakie są objawy hiperwitaminozy A ?

2. Data: 2004-11-20 20:24:28

Temat: Re: Przedawkowanie marchewek...
Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zdrowie.med.pl/witaminy/wita_4.html

3. Data: 2004-11-21 12:29:16

Od: "/\\/\\ichau Smoczyk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> I jakie są objawy hiperwitaminozy A ?
Między innymi to przebarwienia skóry na żółto/pomarańczowo. Wystarczy przez
dłuższy czas nadużywać soków owocowo-warzywnych typu Kubuś, Smakuś czy
innych takich. Wyskoczą plamki na rękach jak nic. I trzymać się będą nawet
do dwóch-trzech miesięcy, jak wiem z relacji osób, które miały takie plamy.

--
/\/\ichau, msmoczyk [malpka] wp [kropa] pl
http://www.nocnyrzepin.prv.pl

4. Data: 2004-11-21 12:32:18

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Praktycznie nie da się przedawkować jedząc marchew, czy pijąc sok z
marchwi.
No chyba, że dodatkowo się ją suplementuje w tabletkach

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

5. Data: 2004-11-21 16:43:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> wrote in message
> Praktycznie nie da się przedawkować jedząc marchew,
> czy pijąc sok z marchwi.

A jedząc łososie w kolorze łososiowym da się ?

6. Data: 2004-11-21 21:16:33

Od: "WT" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jedząc łososie w kolorze łososiowym da się ?

Od tego wychodza luski na plecach.

7. Data: 2004-11-22 15:47:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"WT" <j...@i...pl> wrote in message news:cnr1as$8rl$1@shodan.interia.pl...