Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

191. Data: 2012-02-05 13:41:59

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 18:33:33 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-02-04 17:49, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> O czym Ty to nie ukrywajmy ale absolutnie nikt nie rozumie.

Znowu mówisz za kogoś?

To, że Ty tego nie pojmujesz, nie znaczy, ze "absolutnie nikt".
Chyba, że przeredagujesz na "nikt w tej grupie" - a to tak, będzie wysoce
prawdopodobne, ze względu na specyfikę tej grupy, bo jak widać Wisi też tu
się broni, nie rozumiejąc mnie ani dudu.
Taka GRUPA :->
--

XL

192. Data: 2012-02-05 13:42:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Feb 2012 18:43:16 +0100, Veronika napisał(a):

> Na gowniarstwo, ktore nie powinno miec dzieci.

O. Powinna zatem wykonać zawczasu aborcję :->
--

XL

193. Data: 2012-02-05 13:46:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 19:11:05 +0100, Paulinka napisał(a):

> Melisy się może napij.

Zaordynuj Qrze.
Moze pomoze na qreckie [fon.: kureckie] gadanie.

--

XL

194. Data: 2012-02-05 13:49:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 19:43:26 +0100, medea napisał(a):

> A to żeś se ulżyła...

"Taki typ katolicyzmu" jestem, że jak mi ktoś ubliża, to walę w mordę, a
nie nadstawiam własnej.
Qra se zanotuje w badaniach, Ty też możesz :->

--

XL

195. Data: 2012-02-05 13:50:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 19:49:04 +0100, Aicha napisał(a):

> Wolałabym, żeby żyło, choćby gdzieś daleko niż gniło pod kamieniem w lesie.
> Rozumiem, że wg Ciebie zabicie dziecka nie jest objawem zsuczenia?

Nie zawsze, Wysoki Sądzie :->
--

XL

196. Data: 2012-02-05 13:52:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 20:27:26 +0100, Paulinka napisał(a):

> Przecież Ty twierdziłaś, że ból porodowy to wymysł histeryczek...

Tobie się ból por. z szokiem POpor. fistaszkuje, ale się nie wkurzam, bo to
z powodu niewiedzy.
--

XL

197. Data: 2012-02-05 13:52:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 20:28:52 +0100, Paulinka napisał(a):

> Pomóż mi robić w balona wszystkich ludzi, którzy się zgłosili z pomocą?

Szkoda moich słów, dziewczyno.
--

XL

198. Data: 2012-02-05 13:57:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 20:44:06 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-02-04 20:27, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Szok, Paulinko, szok. Mniemam, że ani chyba wywołany brakiem bólu
> porodowego.

Aleś durna.
Rozświecę zatem tutejsze "jasności":
http://www.baby-shower.pl/CIAZA/Po-porodzie/Uwaga-de
presja-poporodowa.html
http://www.baby-shower.pl/CIAZA/Po-porodzie/Szok-pop
orodowy.html
(...)"Po porodzie w organizmie kobiety zachodzą wielkie zmiany hormonalne"
- twierdzi ginekolog, dr Ewa Milczak. "U 10% kobiet powodują one depresję,
myśli samobójcze, uczucie zamknięcia w pułapce i stany lękowe. Część
kobiet odczuwa te dolegliwości bardzo mocno, co prowadzi czasem do
nieprzewidywalnych zachowań i zwrócenia agresji przeciwko sobie lub
dziecku".

--

XL

199. Data: 2012-02-05 13:58:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Feb 2012 20:46:45 +0100, Paulinka napisał(a):

> Wiem, że napisała o szoku, ale skoro nie istnieje wg XL ból porodowy, to
> co tu dopiero mówić o szoku. To dopiero wymysł!

Jesteście po prostu niedoksztalcone.
--

XL

200. Data: 2012-02-05 14:03:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Feb 2012 14:30:37 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> skutki braku edukacji, i proaborcyjnego prawa.

TAK! Powinna zabić dziecko ZANIM się urodziło, a nie dopiero teraz!!!
:->

ŻENADA

--

XL

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?