Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

391. Data: 2012-02-06 18:17:37

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> No przecież jestem złom kobietom ;)

A ja ponoć blaharom po ogulniaku ;>

--

Paulinka skrempowana tym faktem

392. Data: 2012-02-06 18:19:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> No co Ty nie powiesz...

presja-poporodowa.html

orodowy.html

> Zwłaszcza walnąć się w głowę. Mocno.

A tak w ogóle to profesjonalny serwis nam tu jako źródło wiedzy zasunięto.

--

Paulinka

393. Data: 2012-02-06 18:33:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jgp5g3$5nh$2@node2.news.atman.pl...

> A ja ponoć blaharom po ogulniaku ;>

Co/kto to jest blahara?

394. Data: 2012-02-06 18:37:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jgp5g3$5nh$2@node2.news.atman.pl...

> Co/kto to jest blahara?

A to musisz specjalisty o blahar prof. dr hab. inż. Lebowskiego zapytać.
Śmiem przypuszczać, ze to kobieta, która leci na 'blahę', może np szuka
przyszłego męża w branży metalurgicznej? Nie brałabym tego jednak za
pewnik, to tylko moje przypuszczenia.

--

Paulinka

395. Data: 2012-02-06 18:59:54

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 19:17, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> A ja ponoć blaharom po ogulniaku ;>

Alez skad, Aicha miala na mysli zupelnie inne kolezanki w zupelnie innej
sytuacji niz ty :>
A wg czulego Wojtka:
http://www.joemonster.org/art/11342/Zyciorys_typowej
_blachary_wg_Czulego_Wojtka
Oczywiscie rozne mutacje sa tu nieuniknione ;)

396. Data: 2012-02-06 19:08:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:

> Oczywiscie rozne mutacje sa tu nieuniknione ;)

Po ostatniej relacji o tym jak chciałeś zjeść majtki jednej takiej,
śmiem przypuszczać, że jesteś biegły w tym temacie :>

--

Paulinka

397. Data: 2012-02-06 19:15:15

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Po ostatniej relacji o tym jak chciałeś zjeść majtki jednej takiej,
> śmiem przypuszczać, że jesteś biegły w tym temacie :>

Dla potomnych :

Lebowski pisze:
> [...]
> Bylem po prostu oczarowany.
> Gdy odchodzily, to dala mi wizytowke i powiedziala, zebym zadzwonil, bo
> chcetnie sie jeszcze ze mna spotka.
> Normalnie prawie sie zakochalem.
> Ale na wizytowce byl tez adres www.
> Weszlem kiedys i wara mi opadla. Dawno takiego szoku nie przezylem.
> Jak zapytalem potem oto mojego kolege, to powiedzial, ze to godzinka
> niesamowitej rozkoszy za pare zlotych. Materializujace sie najskrytsze
> fantazje. A w piekna i ciasna pupe ile tylko dusza zapragnie.
> U nas z tego co widzialem to sa tansze, mlodsze i ladniejsze, ale mysle,
2/

--

Paulinka

398. Data: 2012-02-06 19:15:57

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ach, czyli już się rozprawa odbyła - jak widzę póki co tylko w tej grupie.

No sory, ale skoro wywalenie polrocznego dziecka na podloge konczy sie jego
smiercia, to jest to zabicie dziecka. Umyslne czy tez nie.

399. Data: 2012-02-06 19:16:22

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 20:08, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> Po ostatniej relacji o tym jak chciałeś zjeść majtki jednej takiej,
> śmiem przypuszczać, że jesteś biegły w tym temacie :>

Jakby ci to wyjasnic, sprobuje moze tak:
Ja - Tarzan,
Ona - Dżejn,
a ty - czika.

400. Data: 2012-02-06 19:18:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Feb 2012 15:24:02 +0100, Paulinka napisał(a):

> (...)Twój poziom sięgnął dna.
> Bez odbioru.
>
> p/s Mam nadzieję, że zamkniesz swoje złote usta raz na zawsze, jeśli po
> sekcji zwłok okaże się, że dziecko zostało zabite.
>
> Adwokat się kurna znalazł od siedmiu boleści. Boże widzisz i nie grzmisz...

To jak z tym zamykaniem raz na zawsze, zabijaniem, adwokatem, no i z tym
Bogiem grzmiącym będzie? //w świetle wyników sekcji
--

XL złotousta

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?