Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

591. Data: 2012-02-12 20:29:44

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
news:78a5c548-255b-4dcf-ba7b-fbdd64856cdf@m2g2000vbc
.googlegroups.com...

> To jest sytuacja w Chinach... W Indiach takiego prawnego przymusu nie
> ma, a problem ten sam

i zamiast edukowac tam gdzie problem lezy, ty wolisz zeby nie mowiono o
aborcji
bo sie zjawisko rozprzestrzeni na wielka skale....genialne!

jesli sie przypisuje edukacji seksualnej wymyslnone skutki , nie widzac
gdzie lezy
problem przedwczesnego wspolzycia, wtedy tak samo podchodzi sie do tematu
jak powyzej.

i.

592. Data: 2012-02-12 20:34:07

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 21:29, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> i zamiast edukowac tam gdzie problem lezy, ty wolisz zeby nie mowiono o
> aborcji bo sie zjawisko rozprzestrzeni na wielka skale....genialne!

Bo się rozprzestrzeni? Ono się rozprzestrzeniło...

> jesli sie przypisuje edukacji seksualnej wymyslnone skutki , nie widzac
> gdzie lezy
> problem przedwczesnego wspolzycia, wtedy tak samo podchodzi sie do tematu
> jak powyzej.

Ooo, blisko, blisko... To gdzie leży problem PRZEDWCZESNEGO
WSPÓŁŻYCIA?

Stalker

593. Data: 2012-02-12 20:37:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> To jest sytuacja w Chinach... W Indiach takiego prawnego przymusu nie
> ma, a problem ten sam
>
> Stalker

Bo problem tkwi w przeludnieniu, w możliwości utrzymania dzieci, a
kultura patryjalchalna preferuje chłopców i tu jest problem.
Trzeba wprowadzać antykoncepcję, edukcję seksualną i rozwalić
tradycję.

594. Data: 2012-02-12 20:42:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 21:24, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

> i doszedles do swietnego wniosku- lepiej im o seksie nie mowic. Bo wtedy sie
> nie dowiedza,
> i nie beda mieli seksu. Brawo!

To nie jest kwestia "lepiej nie mówić", tylko "co lepiej mówić"

> Ja sama _nie_ uzylam terminologi "nieodpowiedzialne gowniarstwo".

"Gdybys troche ochlonal, to zauwazylbys ze argumentacja dotyczyla
tesktu o gowniastwie,
ktore nie powinno bylo miec dzieci"

Znajdziesz sobie własny post?

> Tak samo jak nie uwazam, ze problemem nie
> jest seks w wieku 13lat. Jak sobie chcesz WYmyslac, to dyskutuj na ten temat
> sam ze soba.

Świetnie, a nawet doskonale. To co mówić trzynastolatkom na temat
seksu?
Bo mi się coś wydaje, że najpierw to, że powinni poczekać i zmieniać
postawy nastawione na współżycie w tym wieku...

> wymyslaj jak chcesz. W wymyslaniu jestes miszczem.

Spłonąłem niczym pensjonarka pod ciężarem komplementu :-)

> zacznij myslec.

To jest właśnie myślenie. Tylko w trochę szerszym kontekście niż
jesteś do tego przyzwyczajona.

595. Data: 2012-02-12 20:50:31

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 21:37, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> kultura patryjalchalna preferuje chłopców i tu jest problem.
>  Trzeba wprowadzać antykoncepcję, edukcję seksualną i rozwalić

Na pewno w takiej kolejności? Rozmowa zeszła na temat promocji aborcji
w tamtych warunkach, jako przykładu "skutku odwrotnego od
zamierzonego". Czyli, że ważne są też NARZĘDZIA, które się proponuje,
bo inaczej może wyjść jak w Chinach... i to jest analogia do edukacji
seksualnej w różnych uwarunkowaniach.

A co miałaby obejmować (jakie treści przekazywać) edukacja seksualna w
tamtych warunkach?

Stalker, że z ciekawości zapytam...

596. Data: 2012-02-12 21:21:11

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...

.googlegroups.com...

> Bo się rozprzestrzeni? Ono się rozprzestrzeniło...

> Ooo, blisko, blisko... To gdzie leży problem PRZEDWCZESNEGO
> WSPÓŁŻYCIA?

na pewno nie w edukacji seksualnej.

i.

597. Data: 2012-02-12 21:24:25

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
l.googlegroups.com...

> To nie jest kwestia "lepiej nie mówić", tylko "co lepiej mówić"

w twoim "co" zawarte jest "nic".

> "Gdybys troche ochlonal, to zauwazylbys ze argumentacja dotyczyla
> tesktu o gowniastwie,
> ktore nie powinno bylo miec dzieci"
>
> Znajdziesz sobie własny post?

znajde. Veroniki.

> Świetnie, a nawet doskonale. To co mówić trzynastolatkom na temat
> seksu?
> Bo mi się coś wydaje, że najpierw to, że powinni poczekać i zmieniać
> postawy nastawione na współżycie w tym wieku...

jedno nie wyklucza drugiego.

> Spłonąłem niczym pensjonarka pod ciężarem komplementu :-)

zeby tak ci sie choc mozg przekrwil, nie tylko twarzoczaszka.

> To jest właśnie myślenie. Tylko w trochę szerszym kontekście niż
> jesteś do tego przyzwyczajona.

tak waskiego, szerokiego kontekstu dawno nie widzialam.

i.

598. Data: 2012-02-12 21:27:12

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
l.googlegroups.com...

cos dla ciebie ;)

http://pozytywna.pl/obrazek/114/

599. Data: 2012-02-12 21:27:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> [...]
> seksualnej w różnych uwarunkowaniach.
>
> A co miałaby obejmować (jakie treści przekazywać) edukacja seksualna w

Acha czyli nie potrzebnie piszemy, bo ty nie chcesz lub nie umiesz
zrozumieć tekstu pisanego. My z Iwoną pokazaliśmy że problem nie jest
w aborcji ,bo albo będą strzelać do dziewczynek, albo je topić lub
inne metody.
Rząd w Chinach prowadzi politykę jednego dziecka bo mają
przeludnienie, kultura owa preferuje chłopców, więc dziewczynki są
mordowane i można to zrobić nawet czołgami lub gazem, nie trzeba wcale
aborcji. W indiach rząd nic nie musiał wprowadzać bo przeludnienie
samo pokazało że nie utrzyma się wielu dzieci i tu też wolą chłopców,
więc zbędną ilość dziewczynek eksterminują. A co się robi w
przeludninej afryce? Robi się rozpowszechnianie właśnie antykoncepcji,
uświadamia seksualnie by ludzie bezmyślnie się nie rozmnażali. Jak też
uświadamia że kastrowanie dziewczynek to zabobon bardzo bolesny dla
kobiet i niewłaściwy. Tu trzeba właśnie więcej takiej pomocy, a i tak
taka walka jest obliczona na lata. Ale to już lepsze niż nakaz
eksterminacji dzieci.

600. Data: 2012-02-12 22:04:13

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 22:24, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

> w twoim "co" zawarte jest "nic".

Ciekawe, z której mojej wypowiedzi coś takiego wynika.
Gdzie i w którym miejscu napisałem że NIC nie należy mówić. Bo cały
czas uważam, że należy mówić bardzo dużo, ale o innych rzeczy niż
tobie si wydaje :-)

> jedno nie wyklucza drugiego.

Nigdy nie twierdziłem, że to się wyklucza. To jest jednak kwestia
odpowiedniego położenia akcentów i użycia WŁAŚCIWYCH narzędzi.
Po rozmowie na temat aborcji, gdzie wg ciebie narzędzia (a co dopiero
mówić np. o kolejności ich użycia) są bez znaczenia wiem jednak że nie
jesteś w stanie tego zrozumieć...

> zeby tak ci sie choc mozg przekrwil, nie tylko twarzoczaszka.

Matko, mam zejść na wylew? 3-) *

> tak waskiego, szerokiego kontekstu dawno nie widzialam.

Zdejmij klapki, będziesz widzieć szerzej :-)

Stalker * tak, trzy minus nawias jest specjalnie...

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?