Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

631. Data: 2012-02-13 20:43:12

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 21:04, Paulinka <p...@w...pl> wrote:
> [...]
vbb.googlegroups.com...

> Skutek-przyczyna. W Chinach skutek, czyli płeć żeńska= aborcja. W Polsce
>   skutek = dziecko chore nieuleczalnie bez żadnych szans na samodzielną
> egzystencję, z gwałtu = aborcja.
> Gdzie tu widzisz inny skutek od zamierzonego?

W Chinach aborcja jako narzędzie z założenia miała po prostu ograniczy
liczbę ludności (to jest ten skutek zakładany).
Tymczasem spowodowała kolosalne zachwianie sytuacji demograficznej i
wynikające z tego problemy
(porwania kobiet na żony, etc. - BTW polecam świetny film na ten temat
"Ślepa góra").

Stalker, i ten skutek był niezamierzony

632. Data: 2012-02-13 20:49:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> [...]
> wynikające z tego problemy
> (porwania kobiet na żony, etc. - BTW polecam świetny film na ten temat

Jesteś europejczykiem. Znasz polskie prawodawstwo. W Europie dąży się do
wzrostu poczęć. A ja Ci polecam :
Lisa Lee "Kwiat śniegu i sekretny wachlarz"

--

Paulinka

633. Data: 2012-02-13 20:52:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2012 08:04:04 -0800 (PST), glob napisał(a):

> A ja bym sobie taką Chinkę zatrudnił do sprzątania i zajmowania się
> domem. Może jak kiedyś będziemy bogaci tak właśnie będzie.

Dobre :-D
Prędzej oni Ciebie sobie zatrudnią. Bo prą do przodu w tempie kosmicznym.
--

XL

634. Data: 2012-02-13 21:14:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Mon, 13 Feb 2012 08:04:04 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Dobre :-D
> Pr�dzej oni Ciebie sobie zatrudni�. Bo pr� do przodu w tempie kosmicznym.
> --
>
> XL

No nie wiem bo polityka sukcesu kończy się upadkiem człowieczeństwa,
etyki i to co się wyprawia np w wielkich firmach Chińskich również
przypomina horror. U nas głupia polityka likwiduje nam miejsca pracy,
bo państwo za bardzo obciąża pracodawców. Ale może być tak że do nas
będą kiedyś przyjeżdzali obcy jak my jeździmy na zachód po pracę i
przyjadą po lepsze warunki. To by rozwiązało emerytury, bo by przecież
tu płacili podatki.

635. Data: 2012-02-13 21:26:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> [...]
> wynikające z tego problemy
> (porwania kobiet na żony, etc. - BTW polecam świetny film na ten temat

W Brazyli też jest przeludnienie i mają zakaz aborcji, czyli problem
Chin chcesz rozwiązać jak w Brazyli.....

Brazylia jest państwem federacyjnym w Ameryce Południowej o pow.
8.511.965 km 2 . Stolicą jest Brasilia. Większość mieszkańców należy
do Kościoła rzymskokatolickiego. Językiem urzędowym jest portugalski.
Uważana jest za ósmy najbogatszy kraj świata. Jednak większość dzieci
w tym kraju jest głodna, obdarta i nie ma szans na opiekę lekarską.
W wielu przypadkach dzieci są wyrzucane na ulicę przez rodziców, aby
same zatroszczyły się o swój los.
Wiele z nich trafia na drogę przestępczości. Inne utrzymują się z
żebraniny, handlu, przeszukiwania wysypisk. Życie tych dzieci na
ulicach bez dostatecznej odzieży, wyżywienia, możliwości leczenia i
środków do życia sprawia, żesą one traktowane przez policjantów jako
potencjalni przestępcy. Od r. 1986 alarmująco wzrosła liczba zabójstw
dzieci, dokonywanych przez oddziały policji. Wiele z tych zabójstw
dokonali policjanci w czasie pełnienia służby. Korzystające z oparcia
wśród bogatych, "brygady śmierci" stają się coraz brutalniejsze
w"oczyszczaniu" ulic. W dzielnicach turystycznych i handlowych bogaci
wynajmują oprawców do zabijania dzieci.
Dzieci Sao Paulo
Komendant policji w Sao Paulo przyznał, że jego główną troską
jest przemoc popełniana przez policję. Jak relacjonuje o. Michael
McGuinnes SVD, prowincjał brazylijskiej prowincji centralnej księży
werbistów, każdego roku setki biednych dzieci brazylijskich zostaje
zamordowanych przez policyjne "brygady śmierci", często wynajmowane
przez bogatych biznesmenów.
Płacz na przedmieściach
Policjanci - gwałciciele
Wśród wielu badanych przypadków znajduje się historia Simone
Cerqueira, siedemnastoletniej dziewczyny, uprowadzonej przez pięciu
mężczyzn w cywilnych ubraniach. Później czterech spośród nich zostało
zidentyfikowanych jako policjanci. Jej ciało, noszące ślady tortur,
znaleziono następnego rankana wysypisku śmieci.Zanim zastrzelono ją z
bliskiej odległości strzałem w głowę, wyłupiono jej jedno oko. Przed
śmiercią została też zgwałcona.
Dziennikarze największych gazet są oburzeni wzrostem liczby
przypadków tortur, zabójstw i okaleczeń biednych brazylijskich dzieci.
Raport organizacji Amnesty International pt."Tortury i szczególne
przypadki niesprawiedliwości w wielkich miastach Brazylii" stwierdza,
że coraz częściej powtarzają się przypadki zabójstw i okaleczeń.
Większość tych przypadków dotyczy najbiedniejszych, bezdomnych dzieci.
Ich zabójcy należą do"brygad śmierci", składających się z
policjantów.
http://www.maitri.pl/gazetka/my_02/html/brazylia.htm

636. Data: 2012-02-13 21:36:39

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 21:15, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
vbb.googlegroups.com...

vbb.googlegroups.com...

> Może to też ktoś z Kielc, może mąż? .To by się nawet zgadzało że temat
> seksu mu przeszkadza, bo by chciał i nie może i Ikselcia też by
> chciała ale on nie może. To by coś już wyjaśniało.:)))

Glob, znowu rozwaliło mnie zderzenie rzeczywistości mojej i twojej
sytuacji życiowej z twoim wyobrażeniem o tejże zeczywistości :-D

637. Data: 2012-02-13 21:50:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

vbb.googlegroups.com...

vbb.googlegroups.com...

> Glob, znowu rozwaliło mnie zderzenie rzeczywistości mojej i twojej
> sytuacji życiowej z twoim wyobrażeniem o tejże zeczywistości :-D

Ty masz bardzo chorą tą swoją rzeczywistość, wystarczy że w Chinach
zabronią aborcji, którą tak obwiniasz za zło, to Chiny zamienią się w
BRAZYLIE z zakazem aborcji i problemem przeludnienia jak w
Chinach ,gdzie się do dzieci z automatu wali na ulicach, bo to dzieci
śmieci. Moje rozwiązanie to antykoncepcja. a twoje lufa przy głowie
dziecka. Bardzo chore.

638. Data: 2012-02-13 21:55:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 22:26, glob <r...@g...com> wrote:

> W Brazyli też jest przeludnienie i mają zakaz aborcji, czyli problem
> Chin chcesz rozwiązać jak w Brazyli.....

> http://www.maitri.pl/gazetka/my_02/html/brazylia.htm

A skąd. Zdecydowanie wolę takie rozwiązania jak prezydenta Luli.

Bo choć cieszy fakt, że potrafisz odnaleźć w sieci artykuł sprzed 16
lat, to warto żebyś zapoznał się też z OBECNĄ sytuacją Brazylii:

http://www.wsipnet.pl/kluby/geografia_ekstra.php?k=9
52&id=9842

Stalker, coś mi się wydaje, że aborcja nie będzie tam jednak
potrzebna...

639. Data: 2012-02-13 21:57:14

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 22:50, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> Chinach ,gdzie się do dzieci z automatu wali na ulicach, bo to dzieci
> śmieci. Moje rozwiązanie to antykoncepcja. a twoje lufa przy głowie

Globuś, a ja nie o tym :-D

Stalker, a z tą Brazylią, to mógłbyś trochę odświeżyć informacje...

640. Data: 2012-02-13 22:02:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> Globuś, a ja nie o tym :-D
>
> Stalker, a z tą Brazylią, to mógłbyś trochę odświeżyć informacje...

To są świeże informacje. Chiny i brazylia - przeludnienie. W Chinach
aborcja, w Brazyli kula w łeb bo zakaz aborcji. Masz problemy z logiką
buraku, że jeśli w Chinach posłuchają takich pacjentów jak ty, to mamy
dwie brazylie. O tym ci buraku od połowy tego wątka tłumaczymy.

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?