Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

651. Data: 2012-02-14 11:33:26

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-13 20:56, Stalker pisze:
> [...]
b.googlegroups.com...

> Rozumiesz już Redi dlaczego jest mi na rękę, żeby ten wątek się kręcił
> i to koniecznie z udziałem Iwon(k)i? :-)

mnie to lotto ... :) Tylko po prostu mam mały wkurw, jak przychodzę
w poniedziałek do pracy, a tu na liczniku 453 lub coś w okolicy.
Zastanawiam się, co poplonkować.

652. Data: 2012-02-14 11:37:19

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-13 23:17, Stalker pisze:

> Jak mówią Brazylijczycy, odwrotnie niż w Chinach siłą napędową jest i
> będzie rynek wewnętrzny.
> Będzie komu pracować i konsumować...

Niżej rozwinięci mają pod wieloma względami fajnie ...
My też zresztą się na to łapiemy, tylko jeszcze by trzeba trochę
bardziej nad cłami pomyśleć albo cuś ... Ale potem i tak
każdy może trafić na małą ściankę - którą tworzą pokolenia
urodzone już w świecie 'bogatym' i nie widzących kierunku.

653. Data: 2012-02-14 11:44:24

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-13 20:50, Iwon(K)a pisze:

> i to jest argument zeby o niej nie mowic, nie stosowac?? bo nie rozumiem?

Nie, to jest argument za modelem C jako łączącym A i B.
Co ciekawsze, mam wrażenie, że zarówno Ty jak i Stalker, jesteście
również zwolennikami modelu C, ale uparliście się, że on będzie
w Ciebie walił jako w zwolennika B, a Ty się uparłaś, by walić
w niego jako zwolennika A :)

654. Data: 2012-02-14 11:48:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Feb 2012 12:33:26 +0100, zażółcony napisał(a):

b.googlegroups.com...

> mnie to lotto ... :) Tylko po prostu mam mały wkurw, jak przychodzę
> w poniedziałek do pracy, a tu na liczniku 453 lub coś w okolicy.
> Zastanawiam się, co poplonkować.

Losuj.
--

XL

655. Data: 2012-02-14 14:11:21

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message

> [...]
> również zwolennikami modelu C, ale uparliście się, że on będzie
> w Ciebie walił jako w zwolennika B, a Ty się uparłaś, by walić

trwaj dalej wiec przy swoim wrazeniu.

i.

656. Data: 2012-02-14 15:47:22

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 15:11, Iwon(K)a pisze:
> "zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message

> trwaj dalej wiec przy swoim wrazeniu.

Co, jesteś zwolenniczką B ?
Uważasz, że Stalker jest zwolennikiem A ?

657. Data: 2012-02-14 15:55:02

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co, jesteś zwolenniczką B ?
> Uważasz, że Stalker jest zwolennikiem A ?

przegladnales linki z POlityki jakie kiedys zamiescilam w tym watku?
sie dowiesz o jaka edukacje mi chodzi.
a Stalker- to detali nie umial doprecyzowac. W uogolnieniach i skrotach stal
sie miszczem.

i.

658. Data: 2012-02-14 16:11:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> Co, jesteďż˝ zwolenniczkďż˝ B ?
> Uwa�asz, �e Stalker jest zwolennikiem A ?

Bo on kręci, manipuluje, zmienia temat, wybiórczy, wmawiający,
cwaniakjący, kołtunek, zakłamany, zmanierowany by ukryć prostactwo,
materialista, egoista nie umie żyć życiem innych, próżny, nadęty,
bufon, zacietrzewiony po pijacku, bo pijak za pół godziny wraca do
tego co wcześniej twierdził i wtenczas rece opadają i w tym całym
tańcu wydaje się że jest mniej podły, a jest podły.

659. Data: 2012-02-14 18:03:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 12:33, zażółcony pisze:

> mnie to lotto ... :) Tylko po prostu mam mały wkurw, jak przychodzę
> w poniedziałek do pracy, a tu na liczniku 453 lub coś w okolicy.
> Zastanawiam się, co poplonkować.

Nie trzeba od razu nikogo plonkować, wystarczy oznaczać wątki (albo
chociaż części) jako przeczytane.

Ewa

660. Data: 2012-02-14 18:08:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-13 17:05, Stalker pisze:

> Ja nie wiem co zrozumiałeś, bo ja nie zrozumiałem co napisałeś :-)

Wódki pić nie trzeba, a seks uprawiać raczej tak, choćby dla zdrowia.
Chyba że ktoś myśli inaczej. ;)

Ewa

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?