Przedwiośnie

1. Data: 2000-03-09 21:28:22

Temat: Przedwiośnie
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba zaczyna się coś dziać, dzięki dodatnim temperaturom nocą.
Leszczyny pięknie kwitną, pączki wszystkich drzew nabrzmiałe, nabierają
barw, tylko czekają na słoneczko. Byliny tak jakby już ruszyły
(np.smagliczki skalne), kiełki tulipanów mają po kilka cm.
Rybki musiałem już dziś nakarmić, domagały się tego pływając tuż pod
powierzchnią wody, obgryzając pływające po wierzchu sosnowe igiełki
(starałem się nie przekarmić od razu:-).

Boję się tylko tego oziębienia zapowiadanego na weekend:-(
--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-10 06:58:42

Temat: Re: Przedwiośnie
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Na ktoryms z opakowan karmy dla ryb jest napisane ze ponizej 10 stopni ryby
nie pobieraja pokarmu.
I wierz tu pisanemu.
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-10 12:22:28

Temat: Odp: Przedwioonie
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...
> Witaj
> Na ktoryms z opakowan karmy dla ryb jest napisane ze ponizej 10 stopni
ryby
> nie pobieraja pokarmu.
> I wierz tu pisanemu.

Myslisz, ze ryby czytaly nadruki z opakowan?

Basia.

1. Data: 2000-03-11 00:42:40

Temat: Re: Przedwioonie
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Myslisz, ze ryby czytaly nadruki z opakowan?

No właśnie - nie pokazywałem im opakowania - może dlatego?
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-13 07:54:11

Temat: Re: Odp: Przedwioonie
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Moje na pewno ,bo sa najladniejsz,i bardzo inteligentne.:-)))
Czesto siadam nad stawem i dyskutujemy,no wiesz o zyciu i w ogole.
A tym mniejszym ktore jeszcze nie umia czytac czytam na glos.
Pozdrawiam
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

krety na dzialce
RE: Gadulstwo w lutym i plany wiosenne
landDesign
Zapraszam na poprawioną strone o opryskiwaczach Marolex
Pomocy!!!!!!!!!