Przekret na egzaminie na farmacje w Warszawie?

1. Data: 2003-07-06 16:55:23

Temat: Przekret na egzaminie na farmacje w Warszawie?
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jeżeli ktoś bardzo się cieszy z powodu zdanego egzaminu na
farmację, to mam złą wiadomość, listy w oficjalnymi wynikami
z egzaminu wywieszone w sobotę zniknęły i w ich miejsce
pojawiła się informacja, że "kolejne" wyniki egzaminu będą
8.07.2003.
Cieszycie się?

Pozdrawiam i niecierpliwie czekam.
michol.

2. Data: 2003-07-06 19:36:08

Temat: Re: Przekret na egzaminie na farmacje w Warszawie?
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z egzaminu wywieszone w sobotę zniknęły i w ich miejsce
> pojawiła się informacja, że "kolejne" wyniki egzaminu będą

hhah ale ZONK !!
sprawa ewidentna
chyba ktos sie nie dostal kto sie mial dostac :P
Krakow jutro.....juz nie wytrzymuje

3. Data: 2003-07-06 20:32:33

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl napisał(a):

> hhah ale ZONK !!
> sprawa ewidentna
> chyba ktos sie nie dostal kto sie mial dostac :P
> Krakow jutro.....juz nie wytrzymuje

Dla obu panow kandydatow jedynka z wiedzy o zyciu akademickim.
Ten 'ktos' kto by sie nie dostal a mial sie dostac zawsze moze
sie pojawic 1.10 na pierwszym roku - nikt nie pojdzie sprawdzic
czy byl wywieszony na liscie, bo tej listy juz nie bedzie
na tablicy.
Nikt nie bedzie dla takiej glupoty ryzykowal wziecia pod lupe
faktu zdjecia listy z wynikami z tablicy.
Badzcie powazni i zacznijcie myslec logicznie.

I uwierzcie - wiem co pisze...

Corcoran

4. Data: 2003-07-06 21:23:44

Od: "Andrzej" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> faktu zdjecia listy z wynikami z tablicy.
> Badzcie powazni i zacznijcie myslec logicznie.

To po co zdejmowali. Przeszkadzała?
Andrzej

5. Data: 2003-07-06 21:48:17

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-06 23:23, Użytkownik Andrzej napisał:

> To po co zdejmowali. Przeszkadzała?
> Andrzej

Ja myślę, że przyczyną mógł być błąd systemu informatycznego użytego do
sprawdzania egzaminów. Np. okazało się, że jakimś cudem totalnie
pomieszały się nazwiska. Jest to (w naszej rzeczywistości) niesamowicie
prawdopodobne, biorąc pod uwagę stabilność co niektórych innych
"dedykowanych" rozwiązań.

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ *

srodek na przeczyszczenie
marihuana kompletnie nieszkodliwa - potwierdzone naukowo!
penetandan sodu?
NICI CHIRURGICZNE FIRMY DAVIS&GECK(ANGLIA) sprzedam
Pytania z chemi leków?