Przepis na ciastka z Coffee Heaven

1. Data: 2010-11-12 11:47:38

Temat: Przepis na ciastka z Coffee Heaven
Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś wie może jak zrobić ciastka, które można kupić do kawy w Coffee
Heaven (te okrągłe, płaskie, z kawałkami czekolady)? Strasznie mi
posmakowały i chciałbym zrobić identyczne. Jeśli ktoś już próbował i
udało się osiągnąć taki efekt (pewnie w sieci są setki przepisów na
takie ciastka, ale mi zależy na dokładnie takim samym smaku)to będę
wdzięczny za podzielenie się :-)

Tomek

2. Data: 2010-11-25 11:50:22

Temat: Re: Przepis na ciastka z Coffee Heaven
Od: Jan Browarski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 06:47, "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> wrote:
> [...]
> udało się osiągnąć taki efekt (pewnie w sieci są  setki przepisów na
> takie ciastka, ale mi zależy na dokładnie takim samym smaku)to będę

http://www.kuchnia.tv/kuchnia_przepis_0-0-2502_ciast
eczka-czekoladowe-z-groszkami-z-gorzkiej-czekolady.h
tml
robiłem pare razy te ciastka z tego przepisu, wyszły świetne :)

3. Data: 2010-11-25 11:51:02

Od: Jan Browarski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2010-11-27 22:46:14

Od: "bajtucha" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się osiągnąć taki efekt (pewnie w sieci są setki przepisów na takie
> ciastka, ale mi zależy na dokładnie takim samym smaku)to będę wdzięczny za

http://feeriasmakow.blox.pl/2010/11/Czekoladowe-Plac
uszki.html

b.

Musaka z wątróbki