Przepis na pizze !

1. Data: 2002-10-13 10:53:10

Temat: Przepis na pizze !
Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielka prosbe moglby ktos mi podac przepis na ciasto na pizze, tylko
takie ktore na 100% wyjdzie i bedzie dobre . Prosze o podanie rowniez czasu
pieczenia !

Z gory dziekuje i pozdrawiam

yeni

1. Data: 2002-10-13 11:09:29

Temat: Re: Przepis na pizze !
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrabiasz standardowe drozdzowe, dajesz do wyrosniecia, potem gnieciesz
czosnek zarabiasz z ciastem, potem dodajesz przyprawy do pizzy np. kamisa i
zarabiasz, zostaw jeszcze go min do przegryzienia, urosniecia itp. Potem
wykladasz naolejona foremke ciastem - lejesz sos pomidorowy, dodatki dajesz,
ser i wkladasz do pieca na ok. 30-40 minut.

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-13 14:55:20

Od: m...@i...pl (mjadzia) szukaj wiadomości tego autora

yeni wrote:

> [...]
na pizze, tylko
> takie ktore na 100% wyjdzie i bedzie dobre . Prosze o

Czesc
ciasto , jesli zachowasz proporcje na pewno wyjdzie :
40dag maki
225ml wody letniej (37-40 stopni)
1,6 dag drozdzy
2 lyzki oliwy
plaska lyzeczka soli
szczypta cukru
Drozdze rozpuszczasz w wodzie . Do maki dodajesz
rozpuszczone drozdze , oliwe , cukier , sol i
wyrabiasz ok 3-4 minuty . Ja to robie mikserem , wiec
nie musze sie wysilac . Po wyrobieniu odstawiasz
ciasto na 20 minut , aby podroslo . W tym czasie
robisz farsz .
Ja robie male placki dla kazdego domownika oddzielnie
, ukladam na wysmarowanej oliwa blaszce z piekarnika ,
nakladam farsz i zostawiam do wyrosniecia ok 45minut .
Nagrzewasz piekarnik do temperatury 220 stopni i
pieczesz pizze 10 minut .
Zawsze wychodzi pyszna .
Zycze smacznego
mjadzia.

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

przepis na owsianke ??
kapusciany Maklowicz