Przepisy niekompletne, oszukiwane

1. Data: 2003-07-17 22:55:58

Temat: Przepisy niekompletne, oszukiwane
Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Część przepisów pojawiających się na pl.rec.kuchnia jest niekompletna lub
oszukana. Dlaczego ? To dobre pytanie.
alex

1. Data: 2003-07-17 23:15:56

Temat: Re: Przepisy niekompletne, oszukiwane
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-18 00:55, osoba przedstawiająca się jako 'alexander', zachciała
zauważyć:
> Część przepisów pojawiających się na pl.rec.kuchnia jest niekompletna lub
> oszukana. Dlaczego ? To dobre pytanie.

Bo czytający są domyślni ;)

Hrabia Dracula... nie żyje. Mieszka w Londynie i ma sie dobrze. :))

R.

1. Data: 2003-07-17 23:21:29

Od: "alexander" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> napisał
w wiadomości news:bf7am0$40j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> 2003-07-18 00:55, osoba przedstawiająca się jako 'alexander', zachciała
> zauważyć:
>

> Bo czytający są domyślni ;)
"Nie uda się na pewno się nie uda"
alex

1. Data: 2003-07-18 05:04:34

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

alexander <a...@k...net.pl> wrote:

> Część przepisów pojawiających się na pl.rec.kuchnia jest niekompletna lub
> oszukana. Dlaczego ? To dobre pytanie.
> alex

A konkretnie?

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-18 06:07:26

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisal(a):

>A konkretnie?

Nie masz o co pytac, bo to chyba znow tamten pajacyk.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-07-18 07:48:58

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alexander" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Część przepisów pojawiających się na pl.rec.kuchnia jest niekompletna

Gotowanie to sztuka, a nie wykonywanie jakichś algorytmów.

> lub
> oszukana.

?????????????

Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-07-18 07:52:12

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-18 08:31:49

Od: "Iwona" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alexander" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Część przepisów pojawiających się na pl.rec.kuchnia jest niekompletna lub
> oszukana. Dlaczego ? To dobre pytanie.
Podaj przykłady, inaczej Twoja wypowiedż nie ma sensu. Ja trafiałam
zawsze na uczciwe przepisy, a korzystam z tej grupy już bardzo długo.

1. Data: 2003-07-18 09:38:58

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-18 10:31:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Iwona* skreślił te oto słowa:

> Podaj przykłady, inaczej Twoja wypowiedż nie ma sensu. Ja trafiałam
> zawsze na uczciwe przepisy, a korzystam z tej grupy już bardzo długo.

Pewnie, ze nie ma sensu, bo to kolejna mutacja Tracy.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-18 11:22:21

Temat: Re: Przepisy niekompletne, oszukiwane - NIE KARMIC TROLLA!!!
Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Część przepisów pojawiających się na pl.rec.kuchnia jest niekompletna lub
> oszukana. Dlaczego ? To dobre pytanie.
> alex

Jak w dopisku w temacie ;-)

Maciej Lewczuk
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl
tel. (0 71) 343 61 67 w. 108, faks (0 71) 341 99 11

kupne dipy
kurde, jeść mi sie chce...
Co dobrego w Mediolanie..
Co dobrego w Mediolanie..