Przepraszam

1. Data: 2019-10-25 11:27:04

Temat: Przepraszam
Od: Władysław Tarnawski <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam wszystkich, których na przestrzeni kilku lat obraziłem
swoimi niewybrednymi popisami grafomańskimi. W szczególności przepraszam
kobiety za mój ostatni wpis "Jak rozumiem homoseksualizm, pedofilię i
bezpłodność".

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2019-10-25 12:13:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dorwali cie sadowo czy sie nawrociles? ;P

3. Data: 2019-10-25 12:58:25

Temat: Re: Przepraszam
Od: Władysław Tarnawski <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2019-10-25 14:53:42

Od: Władysław Tarnawski <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Władysław Tarnawski pisze:
> [...]

Znika temat inicjacji seksualnej dziecka w rodzinie ale pozostaje
problem należytego emocjonalnego przygotowania dziecka do życia w
przyszłej rodzinie. Jak wychować dziecko by stworzyło harmonijną i
trwałą rodzinę?

5. Data: 2019-10-25 22:00:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A!
juz wiem!
LGBTtfutfu maja POdobna retoryke i sie POlapales ze z nimi ci nie PO drodze ;)

6. Data: 2019-10-26 00:49:47

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-25 14:53, Władysław Tarnawski wrote:

> [...]
> problem należytego emocjonalnego przygotowania dziecka do życia w
> przyszłej rodzinie. Jak wychować dziecko by stworzyło harmonijną i

że sie tak niesmiało wtrące:
Życie w harmonijnej rodzinie, to jeden ze sposobów przeżywania życia.
Poza tym a może przede wszystkim, dziecko to taki dorosły, tyle tylko,
że rośnie. Zgodnie z wymaganiami kulturowymi i cywilizacyjnymi, należy
nauczyć takie dziecko umiejętności kwalifikowanych, ale przeżywać emocje
musi nauczyć się samo. Najczęściej już umie i wystarczy nie przeszkadzać.

7. Data: 2019-10-26 23:49:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Izaur gdzies ty kiedykolwiek widziala "harmonijna rodzine?!? Na swietym obrazku? ;)

8. Data: 2019-10-27 15:16:05

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2019 o 11:27, Władysław Tarnawski pisze:
> [...]
> swoimi niewybrednymi popisami grafomańskimi. W szczególności przepraszam
> kobiety za mój ostatni wpis "Jak rozumiem homoseksualizm, pedofilię i

Znaczy tera kobitki już są cacy, tak? Najpierw były ,,boginie Kali",
potem ,,biofilki" a teraz co, hę?

9. Data: 2019-10-28 23:18:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Znaczy tera kobitki już są cacy, tak? Najpierw były ,,boginie Kali",
potem ,,biofilki" a teraz co, hę?
---
lolitki ;)))

Antyszczepionkowi psychole
Jak informuje Radio Maryja...
Takie cacane ze nie ma sie do czego dOPie...?
Morawiecki
EkoCO2aktywistka POstuluje zjadanie wlasnych dzieci