Przesadzenie magnolii

1. Data: 2000-05-11 05:03:00

Temat: Przesadzenie magnolii
Od: "Wojciech Przygoński" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem Tu od kilku miesięcy, ale moja rola sprowadzała się do
bserwowania( i korzystania-pasożyt). Mam jednak problem. Mój ogródek liczy
kilkadziesiąt metrów( parter w bloku ) i ciężko w nim cokolwiek zaprowadzić.
A ja głupi ze trzy lata temu przytuliłem magnolię, która rosła (?) ok 10 lat
u rodziców na kompletnym piachu. Zaczęła kwitnąć, w tym roku 10 kwiatów,
ale zajmuje mi cały teren i muszę ją przesadzić.Ma ok. 2,50 wzrostu, kwiaty
wyglądają jak (jedyne co mi się kojarzy) chusteczki higieniczne i spadają po
2 dniach.Chcę ją uratować.Proszę o radę: kiedy, jak i..(po co to wiem). Z
góry dziękuję.
Wojciech Przygoński

2. Data: 2000-05-15 11:07:20

Temat: Re: Przesadzenie magnolii
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Z tego co piszesz wnioskuje ze jest to magnolia Kobus.
Jesli chcesz ja przesadzic jesienia musisz juz ja przygotowac do tej
przeprowadzki.Okop ja obecnie dookola przycinajac korzenie,jesli bedzie
sprzyjajaca pogoda, duzo wilgoci, wypusci korzenie przybyszowe.Zaznacz
polnoc i tak ja posadz pozna jesienia jak zrzuci liscie.Magnolia lubi kwasna
ziemie ,po posadzeniu obsyp ja kora.
Powodzenia w przesadzaniu.
Boguslaw.
> [...]
po
> 2 dniach.Chcę ją uratować.Proszę o radę: kiedy, jak i..(po co to wiem). Z

"AKADEMIA BONSAI" do nabycia w Warszawie
Wypożyczalnia narzedzi ogrodowych
berberys
fytoftoroza raz jeszcze
pytanie o nawadnianie