Przeskok myśli

1. Data: 2002-06-27 06:57:36

Temat: Przeskok myśli
Od: "Lelepeta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w chwilach wątpliwości, (ja to nazywam "negatywnym przeskokiem myśli")
powinniśmy dzielić się nimi z partnerem?

Problem w tym, że czasami nie znamy przyczyny (może chodzić nie o problem
relacji z partnerem, ale o nasze problemy z samym sobą). Może to popsuć
klimat

Czy może lepiej poczekać, aż te dołki miną i wróci dobra kondycja
psychiczna?

Z jednej strony po co zatruwać komuś życie czymś na co sam może mieć nikły
wpływ, z drugiej jednak po co jest ta osoba, jeśli nie po to by nas
wspierać. A może to uciekanie od problemu???

1. Data: 2002-06-27 09:17:22

Temat: Re: Przeskok myśli
Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lelepeta
> Czy w chwilach wątpliwości, (ja to nazywam "negatywnym przeskokiem myśli")
> powinniśmy dzielić się nimi z partnerem?

Mój chłopak ma do mnie pretensje jeżeli nie chcę podzielić się z nim swoimi
problemami.Chce mi bowiem pomóc.
Musisz zaobserwować jak do tej pory zachowywał się twój partner, kiedy
dzieliłaś się z nim swoimi problemami. Jeśli opowiadasz mu o swoich troskach
to znak, że mu ufasz i czujesz, że możesz na nim polegać. Wszystko zależy od
tej drugiej osoby.

> Czy może lepiej poczekać, aż te dołki miną i wróci dobra kondycja
> psychiczna?

Pewnie, że dołki miną, ale jeśli się nie wygadasz będą się nawarstwiać, az
kiedyś wybuchniesz, jak "wulkan", wtedy ta druga osoba nie będzie wiedziała
o co chodzi, będzie to dla niej zaskoczeniem.
Powinnaś dzielic się swoimi problemami.

Isia

1. Data: 2002-06-27 09:28:59

Od: "Maryla" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lelepeta" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wpływ, z drugiej jednak po co jest ta osoba, jeśli nie po to by nas
> wspierać. A może to uciekanie od problemu???

Dzielic,dzielic ,mowic i to zawsze wszystko ,trzeba mowic to
pomaga nam zrozumiec sie wzajemnie pokazujmy nie tylko dobre ale
i złe nastroje.Tylko wtedy jest szansa na wzajemne zrozumienie i
nadzieje na dobry zwiazek.

1. Data: 2002-06-27 09:31:32

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <afed34$139$1@news.onet.pl>,
szanowny kol. Lelepeta pisze, ze:

> Czy w chwilach wątpliwości, (ja to nazywam "negatywnym przeskokiem myśli")
> powinniśmy dzielić się nimi z partnerem?

Ja uwazam.. choc drze na mysl o ym.. ze tak.
Lepeij zeby obie strony wiedziały, co jest przyczyna negatywnych odczuc,
zachowan, niz gubiły sie w domysłach.

Inna sprawa ze dogadanie sie, zrozumienie w takich sytuacjach to
cholernie trudna sprawa i zwykle (u mnei) konczy sie fiaskiem

> Problem w tym, że czasami nie znamy przyczyny (może chodzić nie o problem
> relacji z partnerem, ale o nasze problemy z samym sobą). Może to popsuć
> klimat

siur, to psuje klimat, ale partnerstwo to nie plaza w tropiku
(na szczescie)

> Czy może lepiej poczekać, aż te dołki miną i wróci dobra kondycja
> psychiczna?

to po co mamy partnerów?
problem polega wg mnei na umiejetnosci poruszania trudnych tematów,
umiejetnosci raagowania na nie..itd..

a poza tym unikanie jeszcze nieczego nie rozwiazało, no chyba ze to
rzeczywiscie jakies chwilowe bzdurki, którymi w ogole nie warto zawracac
nawet sobie głowy, a co dopiero innym.

Marsel

1. Data: 2002-06-27 12:29:49

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maryla" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

[ciach]

> Dzielic,dzielic ,mowic i to zawsze wszystko ,trzeba mowic to
> pomaga nam zrozumiec sie wzajemnie pokazujmy nie tylko dobre
ale
> i złe nastroje.

Jesli partner to facet (to miala na mysli Lelepeta) to takie podejscie dla
niego to koszmar. Osobiscie nie lubie gdy kobieta CIAGLE nawija o swoich
przemysleniach, watpliwosciach i innych jej zdaniem waznych sprawach. Jest
to akceptowalne w rozsadnych dawkach ale jesli zastosowac Twoje podejscie
"zawsze wszystko" ) trafilby mnie szlag. Tylko kobieta jest w stanie
zrozumiec kobiece watpliwosci wiec moze lepiej do przyjacioki ? Oczywiscie
jesli watpliwosci dotycza bezposrednio partnera to lepiej z tym do niego.

>Tylko wtedy jest szansa na wzajemne zrozumienie i
>adzieje na dobry zwiazek.

Sprawdzilas ?

Pozdrawiam Robert

1. Data: 2002-06-27 12:33:47

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <ic5070_@/wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Inna sprawa ze dogadanie sie, zrozumienie w takich sytuacjach to
> cholernie trudna sprawa i zwykle (u mnei) konczy sie fiaskiem

Dla mnie kobiece watpliowsci to temat rzeka. Szkoda sobie glowy tym trudzic.
Nalezy zostawic problem na okolo 2 tygodznie (zalezy od sytuacji ) jesli
zapomni to nie warto sie tym zajmowac. Jesli pamieta to drazyc dalej. W
wiekszosci sytuacji zapomina :).

Pozdrawiam Robert

1. Data: 2002-06-27 12:39:12

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <aff0nf$1jml$1@news2.ipartners.pl>,
szanowny kol. roblop pisze, ze:

<...>
> [...]
> Nalezy zostawic problem na okolo 2 tygodznie (zalezy od sytuacji ) jesli
> zapomni to nie warto sie tym zajmowac. Jesli pamieta to drazyc dalej. W

no tak, tylko to ja zwykle mam watpliwosci :-/
a po drugie, ało która kobieta mysli jak ty.
jesli facet nie nie zhjadł wszystkich rozmumów, a przynajmniej jest
pewny siebie, to znaczy lepiej uciekac od niego.

Marsel

1. Data: 2002-06-27 12:41:12

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "roblop" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nalezy zostawic problem na okolo 2 tygodznie (zalezy od sytuacji ) jesli
> zapomni to nie warto sie tym zajmowac. Jesli pamieta to drazyc dalej. W

Oj, zle Ci wroze! Jesli kiedys bedzie Ci zalezalo na kobiecie
to lepiej zmien podejscie do jej problemow bo nawet gdy wytrzyma z Toba 10
lat to kiedys ja niestety szlak trafi przez Twoja ignorancje (bo jest
kobieta). Czasem porozumienia trzeba uczyc sie bardzo dlugo, ale zawsze
warto, inaczej pozostaniecie dla siebie dwojgiem obcych acz skazanych na
siebie ludzi, a wokol bedzie tylko pustka i poczucie krzywdy...
Pzdr.Dorota

1. Data: 2002-06-27 13:36:17

Od: "Maryla" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesli watpliwosci dotycza bezposrednio partnera to lepiej z tym do niego.

No tak, czy to znaczy ze wychodzisz z zalozenia "mow do mnie to
,czego chce sluchac"? Czy przyjaciółka jest kims bardziej godnym
zaufania niz partner i lepiej zrozumie? nie sadze
Czy sprawdzilam? tak i dalej twierdze ze to dobre
Pozdrowienia

1. Data: 2002-06-27 14:21:06

Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lelepeta <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy w chwilach wątpliwości, (ja to nazywam "negatywnym przeskokiem myśli")
> powinniśmy dzielić się nimi z partnerem?

Nie zawsze warto myśleć co się myśli. Nawet jeśli się już pomyślało, to nie
wszystko warto mówić i nie każdemu. Nie wszystko warto też pisać. Jeśli się
już pisze, to prawie nigdy nie warto pisać długo.
Cenzuro kochana, wróć.

Pozdrawiam
kis

Niedzielny "Teleranek".
Ktos nie obronil moze swojej pracy dyplomowej?
Samo dno
empiryczne metody badan
Dziwie sie