"Przestałem być katolickim talibem, gdy zobaczyłem, że świat nie jest czarno-biały"

1. Data: 2016-02-08 02:43:35

Temat: "Przestałem być katolickim talibem, gdy zobaczyłem, że świat nie jest czarno-biały"
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zrozumiałem to, kiedy przestałem być talibem katolickim. To był proces. Im więcej się
żyje, widać, że świat nie jest taki czarno-biały - powiedział ks. Jan Kaczkowski

Nigdy się nie wstydziłem liberalnych poglądów. To jest coś, w czym się czuje bardzo
niezrozumiany, także w Kościele. Czuje się niezrozumiany, kiedy na przykład mówię o
naszych braciach homoseksualistach -. Dodał, że ma wrażenie iż jest zmarginalizowany,
"bo nie robią z nim wywiadów żadne katolickie media".

http://www.tvp.info/18169004/przestalem-byc-katolick
im-talibem-gdy-zobaczylem-ze-swiat-nie-jest-czarnobi
aly