Przesunięcie emocjonalne

1. Data: 2014-10-15 19:55:21

Temat: Przesunięcie emocjonalne
Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak ateista rozmawia z wierzącym, to często pada głupkowate
pytanie do ateisty.
- A co zrobisz jak bóg istnieje?
Ateista pewny że nie istnieje, na tą próbę zastraszenia która
między literami brzmi: Zobaczysz bydlaku co ci moja bozia zrobi,
upiera się że bozi nie ma bo to wymysł.
Jednak u mnie coś się przesuneło i wziąłem na bardzo poważnie
pytanie katolika, pomyślał w pamięci - A jak istnieje, to co bym
zrobił,-
Bóg z którymi nic nie chce mieć wspólnego, przez hektolitry krwi
przez niego przelanej, tyran i despota z manią wielkości na swoim
punkcie, zazdrosny maniak mordowania dzieci, czy poniewierania
kobiet, tyle cierpienia w skali niewyobrażalnej i nagle do mnie
dotarło. Gdybyś istniał to bym był pierwszy, który by ciebie
zabił, za to co zrobiłeś ludzkości bezczelny psychopato.

2. Data: 2014-10-15 20:18:20

Temat: Re: Przesunięcie emocjonalne
Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 o 19:55, glob pisze:
> [...]
> dotarło. Gdybyś istniał to bym był pierwszy, który by ciebie
> zabił, za to co zrobiłeś ludzkości bezczelny psychopato.

Trochę jesteś nielogiczny.
Dla mnie jeśli Bóg istnieje to będzie super.:) Wszystka ta krew i
cierpienia nie będą miały znaczenia bo cierpiący otrzymają w nagrodę
życie wieczne w niebie:)

A jak Boga nie ma to do dupy z takim krwiożerczym i mechanicznym
światem. I do dupy z ateistami, racjonalistami, psychopatami i inną
hołotą bo co mi po nich? Mało, ze muszę zdechnąć jak pies to jeszcze za
życia muszę tych imbecyli słuchać.;)

3. Data: 2014-10-15 20:31:17

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ruski szpieg <r...@m...ru> Wrote in message:

> [...]
> światem. I do dupy z ateistami, racjonalistami, psychopatami i inną
> hołotą bo co mi po nich? Mało, ze muszę zdechnąć jak pies to jeszcze za

Nie, jestem logiczny wystarczy biblie przeczytać, bóg to
psychopatyczny zazdrosny krwawy oprawca, taki prototyp stalina, a
tylko dlatego okrzyknięty dobrym, bo ze strachu przed nim. Tak
jak Nkwd by ciebie pytało jaki jest nasz kochany stalin , to
powiesz że przecudowny. Faktami to bóg jest krwawy i
niesprawiedliwy jak stalin. Komunizm też gosił że jest to dobra
ideologia a logika patrzy na fakty.

4. Data: 2014-10-15 20:49:12

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 o 20:31, glob pisze:
> [...]
> powiesz że przecudowny. Faktami to bóg jest krwawy i
> niesprawiedliwy jak stalin. Komunizm też gosił że jest to dobra

No tak ale z tego powyżej wynika, że uważasz, że Bóg istnieje tylko jest
okrutny?

Jeśli istnieje i jest okrutny to twoje obrażanie go nie ma żadnego sensu.

Jeśli istnieje i jest miłosierny to twoje obrażanie go jest
niesprawiedliwe i też nie ma żadnego sensu.

Jeśli go nie ma to twoje obrażanie jest już zupełnie bezsensowne. Szkoda
czasu.

Moim zdaniem twoja ideologia to zwykła propaganda podobna tej
komunistycznej. Ma za zadanie przekonać i omamić innych ludzi, żeby się
dali wykorzystać jakimś szarlatanom - w tym wypadku ateistycznym.

5. Data: 2014-10-15 21:10:24

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komunistycznej. Ma za zadanie przekonać i omamić innych ludzi, żeby się
> dali wykorzystać jakimś szarlatanom - w tym wypadku ateistycznym.

Kler to pierwszy system totalitarny polegający na pokłonieniu się
despocie, relatywizm wartości gdzie patologie nazywa się dobrem.
To samo masz w komunźmie, propaganda dobra i cudowności ale jak
zajrzysz koniowi w zęby....
Tym samym kler morduje miliony i
komunizm morduje miliony, a obydwoje głoszą że są dobrymi i
wspaniałymi systemami. Zobacz na bliski wschód despoci dochodzą
do władzy, bo mentalność prymitywna uważa że ktoś silny to dobry
i im bardziej krwawy by siłę wykazać, to wspaniały wódz i taki
sam krwawy jest bóg którego się bali i ze strachu szanowali. Im
bardziej psychopatyczny tym bardziej boski im bardziej krwawy tym
dostojniejszy. Ten relatywizm masz cały czas, jak biskup Gadecki
ogłosił że jest miłosierny i nie pozwoli na uznanie homo za
normalnych, na stosie też palili z miłosierdzia bo była w rękach
szatana.

6. Data: 2014-10-16 19:25:17

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruski szpieg" <r...@m...ru> napisał w wiadomości

> Dla mnie jeśli Bóg istnieje to będzie super.:) Wszystka ta krew i
> cierpienia nie będą miały znaczenia bo cierpiący otrzymają w nagrodę życie
> wieczne w niebie:)

... lasciate ogni speranza

7. Data: 2014-10-17 21:35:58

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2014 o 19:25, Dirko pisze:
> Użytkownik "ruski szpieg" <r...@m...ru> napisał w wiadomości

> ... lasciate ogni speranza

Możesz wyjaśnić swoje stanowisko? Wiem, że jest Bóg Google ale nie chcę
się narazić proszeniem się o objawienie. Porzućcie wszelką nadzieję?
Sorry, nie rozumiem.

8. Data: 2014-10-17 22:12:37

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Możesz wyjaśnić swoje stanowisko? Wiem, że jest Bóg Google ale nie chcę
> się narazić proszeniem się o objawienie. Porzućcie wszelką nadzieję?

Zrozum bóg biblijny to kanalia, strategia kleru jest taka sama jak
komunistów, iż wmawia się że rewolucja jest dobra i was wyzwoli,
a dobry tatuś stalin będzie
czuwał. I tacy jak ty 50 lat
wcześniej by przekonywali że stalin jest dobry, jak obecnie że
bozia jest dobra. Dopóki nie czytałem bibli to uważałem że
kościół jest zły i wypaczył religie, ale jak zacząłem czytać
biblie to straciłem resztki wiary, bo ten bóg to psychopata,
wymysł czasów zdziczenia i krwi.

Religia czyni Czubem
Uć, halloweenowa noc...
Analiza