Przesuszona sluzowka nosa

1. Data: 2002-01-04 14:54:08

Temat: Przesuszona sluzowka nosa
Od: "Slawek" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Z powodu naduzywania kropli do nosa w przeszlosci zniszczyla mi sie
sluzowka, objawia sie to niegojacymi sie ranami. Troche to boli no i ta
krew...
Czy jest jakis sposob na regeneracje blony sluzowej? Moze ktos zna jakis
lek, moze jakies ziola?

Wielkie dzieki za pomoc.

--
Pozdrawiam serdecznie.
Slawek

p.s. Do lekarza wybieram sie z tym od roku i juz stracilem nadzieje ze sie
to kiedys zdarzy :-(

2. Data: 2002-01-04 23:35:51

Temat: Re: Przesuszona sluzowka nosa
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek napisał(a):

> [...]
> krew...
> Czy jest jakis sposob na regeneracje blony sluzowej? Moze ktos zna jakis

Witamina E w kroplach...Wpuszczać do nosa.
Można też smarować oxycortem ( ocznym).

--
Kaja

3. Data: 2002-01-07 14:37:10

Od: "Slawek" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witamina E w kroplach...Wpuszczać do nosa.
> Można też smarować oxycortem ( ocznym).

Dzieki za informacje.
Slyszalem tez o czyms takim jak "biostymina", czy ma ona sens w takim
przypadku?

Pozdrawiam
Slawek

4. Data: 2002-01-07 23:31:44

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek napisał(a):

> Dzieki za informacje.
> Slyszalem tez o czyms takim jak "biostymina", czy ma ona sens w takim
> przypadku?

Nie wiem, bo tego żaden laryngolog mi nie zapisywał.
Zapisała mi natomiast ( kiedyś) taka mundra pani dr.laryngolog z pracy robioną
maść z linomagiem, hydrocortizonem i jeszcze czymś tam...Strasznie mnie po tym
swędziało w nosie, kichałam i w ogóle źle się czułam...Wyrzuciłam to
antylekarstwo....Potem na dodatek zauważyłam, że mi zaczęły rosnąć w nosie
straszne włosy, zaczęły wyłazić mi z nosa i trzeba było ciągle usuwać wszystko--
pencetą...Po jakimś czasie wreszcie ten " włosowy" problem zniknął.
Ta pani laryngolog podobno zapisywała tą maść wszystkim ludziom na: "odczep
się".

--
Kaja

5. Data: 2002-01-08 12:55:23

Od: "Slawek" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pencetą...Po jakimś czasie wreszcie ten " włosowy" problem zniknął.
> Ta pani laryngolog podobno zapisywała tą maść wszystkim ludziom na:

Dzieki.
To zlosliwa ta pani laryngolog :-) Moze zamuje sie rownolegle zwalaczniem
lysienia i pomylila sklady masci :-)
Dobrze ze wpore sie zorientowalas :-)

Pozdrawiam
Slawek

ps. kupilem wit. E w kroplach i testuje.

6. Data: 2002-01-08 19:40:16

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek napisał(a):

> Dzieki.
> To zlosliwa ta pani laryngolog :-) Moze zamuje sie rownolegle zwalaczniem
> lysienia i pomylila sklady masci :-)

Wiesz, że to by chyba pomogło ludziom, którzy lysieją?
Ten porost "włosków" pewnie powodował Hydrocortyzon ( zawiera jakieś hormony)

> Dobrze ze wpore sie zorientowalas :-)

:-)

--
Kaja

7. Data: 2002-01-08 20:59:14

Od: "larynx" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek" <s...@y...com> napisał w wiadomości

> Dzieki za informacje.
> Slyszalem tez o czyms takim jak "biostymina", czy ma ona sens w takim
> przypadku?
>
> Pozdrawiam
> Slawek
Sprobuj Sterimar dostaniesz go bez recepty

8. Data: 2002-01-09 21:39:09

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

larynx napisał(a):

> Sprobuj Sterimar dostaniesz go bez recepty

Co to jest?

--
Kaja

9. Data: 2002-01-10 13:32:01

Od: "Slawek" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sprobuj Sterimar dostaniesz go bez recepty

Dzieki, Bedzie nastepny do przetestowania po witaminie E.

Pozdrawiam
Slawek

Poszukuje cewnikow jenorazowego uzytku !
prośba
zespol rino czy jakos tak
Jaki krem stosować przy temperaturze -20stopni.
INTERNETOWY SKLEP MEDYCZNY firmy PROMEDICA