Prześwietlenia RTG, TK, Rezonans - pytanie o maks. dawkę.

1. Data: 2009-03-11 11:47:28

Temat: Prześwietlenia RTG, TK, Rezonans - pytanie o maks. dawkę.
Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś z grupowiczów orientuje się(ale lepiej żeby to było pewne
niż swój wymysł) ile razy w jakim okresie czasu można robić badania
tomografii komputerowej/rezonansu/rtg? Chodzi mi o dawkę mało
szkodliwą dla zdrowia, bo ja już miałem kilka w ciągu 3 tygodni
i mam mieć kolejne...

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Sqeeb