Przewiany staw kolo ucha - boli od 4 miesiecy

1. Data: 2008-11-10 19:05:17

Temat: Przewiany staw kolo ucha - boli od 4 miesiecy
Od: Logan <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawialem sobie lewe ucho jezdzac z otwartym oknem jakies 4 miesiace
temu.. niby przestalo bolec po czasie jak to zwykle bywa, ale caly czas
mi dokucza.. teraz ostatnio znowu mnie pobolewa mocniej, co moge z tym
zrobic ?
smaruje Voltarenem zeby rozgrzac, ale srednie to efekty daje, sa jakies
mocniejsze domowe sposoby ?

2. Data: 2008-11-12 10:56:27

Temat: Re: Przewiany staw kolo ucha - boli od 4 miesiecy
Od: "Scobowski" <scob_tego_nema@i_tego.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi lekarz swego czasu przy podobnej przypadlosci zapodal Aulin - ale to
tylko a i wylacznie na recepte, ale nie wiem czy nie czytalem gdzies ze toto
wycofali ze wzgledu na skutki uboczne.
Pójdz do konowala od uszu i mu zasugeruj ze wlasnie to bys chcial.
(http://www.doz.pl/leki/p1756-Aulin)

3. Data: 2008-11-12 12:17:18

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi lekarz swego czasu przy podobnej przypadlosci zapodal Aulin - ale to

Czyli lek przeciwzapalny doustnie - to już lepiej brać to:
http://www.doz.pl/leki/p4321-Movalis_tabletki

Byle nie brać diklofenaku i innych tego typu doustnie, bo problemy z
żołądkiem gwarantowane.

Dlaczego tworzą się zajady?
czy poród to choroba?
chirurg naczyniowy pilnie
Tablica Snellena do bliży
Skrzywiona przegroda nosowa.Czy prostowanie komus pomogło?