Przewidywanie przyszłości (było na 95% to pimpuś :)) )

1. Data: 2010-06-06 14:47:29

Temat: Przewidywanie przyszłości (było na 95% to pimpuś :)) )
Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny i chłopaki,

Napisałem parę dni temu, że zabawię się w przewidywanie przyszłości.

Teraz przyznam szczerze, że tylko z Was zadrwiłem.
Słaby ze mnie jasnowidz i w rzeczywistości bazowałem na mailu, który
dostałem od P.D. we środę po południu, z opisem zaistniałej sytuacji
oraz pewną deklaracją.

Z treści tego emalia miałem prawo wnioskować, że istotnie P.D. wyda z
siebie głos nie później niż w czwartek rano. Nic takiego się jednak nie
zdarzyło.

No i teraz nie ukrywam, że trochę się pogubiłem.

Według mnie są możliwe trzy przypadki:
1) odwaga cywilna P.D. wpadała mu gdzieś pod biurko i nie może jest znaleźć;
2) koza co to podobno (bazując na poście P.D.) ją czasami zamyka razem z
żoną i dzieckiem w jednym pokoju zjadła mu komputer razem z kablem "od
internetu" oraz równocześnie: wszystkie kawiarenki internetowe w okolicy
zalało, znajomi co to mają internet się od niego odwrócili, etc;
3) wyjechał na długi weekend;

Przypadek pierwszy odrzucam by default bo przecież doprawdy trzeba mieć
sporą odwagę cywilną, ażeby własnym (?) imieniem i nazwiskiem podpisać
się (choćby to było tylko w nagłówkach newsa) pod oskarżeniami przeciwko
innej osobie.

Przepadek trzeci też jest raczej mało prawdopodobny.

Chociaż nie ukrywam, że nie mam tak otwartego umysłu i bazuję jedynie na
własnych ograniczeniach.

Chodzi mianowicie o to, że gdybym to ja narobił takiego "bydła" to
raczej bym wziął kija i nim popychał pakiety coby doleciały jak
najszybciej do najbliższego serwera, a nie wyjeżdżał na długi weekend.

No ale ja to rzeczywiście jestem dziwakiem, jak słusznie zauważył Ghost.

Tak więc zgaduję, że niechybnie to musi być koza ...

Może jeszcze jedna sprawa. Na wypadek gdyby ktoś chciał zrobić z siebie
durnia imputując mi, że nie mam prawa cytować korespondencji
przeznaczonej *dla mnie* to sugeruję, żeby najpierw sprawdził
obowiązujący stan prawny.

Mail wysyłam z nagłówkami. Macie tu chyba Sherlocka Holmesa co to (co
najmniej) kreuje się się na osobę techniczną. Tak więc pewnie wstępnie
Wam potwierdzi autentyczność.

Zresztą pewnie i P.D. się w końcu odezwie.

Ja nawet bym poczekał aż Fszechmogący się objawi, gdyby nie to, że przed
chwilą po raz kolejny musiałem tłumaczyć znajomym, iż nie jestem wielbłądem.

Teraz jeszcze tylko jedna prośba i już będzie mail.

Słabo się znam na psychologii, tak więc proszę niech mnie ktoś naprowadzi.

Czy teraz powinno zacząć dziać się tu coś, przy czym pożar w burdelu
brzmiałby niczym cicha msza żałobna?

Jeśli tak to idę po orzeszki pistacjowe, piwo i siadam wygodnie w fotelu
... żartowałem.

Piotrek

From: pozboju <p...@g...pl>
To: Piotrek<p...@r...net.pl>
Date: Wed, 02 Jun 2010 14:20:43 +0200

Witam.

Może na początek, tok mojego rozumowania o który Pan prosił:
Oczywiście pierwsze skojarzenie to podobieństwo adresów. Kolejna sprawa,
rzeczony Pimpuś vel Piotrek vel Sender itd. miał tę właściwość, że sam
kasował swoje posty. Dwa słowa na temat tego jego zwyczaju. Otóż gdy
przestawał funkcjonować pod danym nickiem, kasował całą swoją twórczość
z poprzedniego nicka. Nie mniej niekiedy w trakcie funkcjonowania pod
danym nickiem, nie raz cancelował swoje posty pojedynczo nie hurtowo.
Sprawdziłem p...@p...na.berdyczow.info, i takie własnie pojedyncze
cancele miały miejsce. Nasz Pimpuś wyprodukował ostatnio zapytanie na
pl.soc.prawo nie o "poradę prawną" tylko o jakąś kwestię związaną z KPA.
Po jakimś czasie scancelował swoje wypowiedzi w nim. I tu ważna sprawa.
Znalazłem Pański wątek na pl.soc prawo
news.neostrada.pl
który po jakimś czasie również pan scancelował. Dotatkowo nasz Pimpek,
twierdził iż ma wiele wspólnego z informatyką. Znalazłem sporo Pańskich
postów na grupach branżowych.

Tak mniej więcej wyglądają powody którymi kierowałem się tworząc wątek
"na 95% to pimpuś :))". I wygląda na to że jednak się pospieszyłem. Po
przeczytaniu dziś rano Pańskiej wypowiedzi na psp, wróciłem do tematu
baczniej się przyglądając przede wszystkim treści i stylowi Pańskich
wypowiedzi. Przejżałem też co pan cancelował i po co w innych grupach
niż pl.soc.prawo. Reasumując cancele niestety (dla mojej teorii) były
próbą naprawienia jakichś ewidentnych baboli - do czego właśnie cancel
jest stworzony. Styl wypowiedzi - nie prowokujący ... nawet na pręgierzu ;)

Cóż. Winny jestem więc Panu co najmniej przeprosiny, za upublicznienie
mojego nieprawidłowego skojarzenia. Oczywiście zrobię to publicznie na
forum psp, najprawdopodobniej jeszcze dziś wieczorem lub jutro rano.
Jeśli ma pan jakieś sugestie co do formy i treści to proszę mi dać znać.

Przykro mi że stało się jak się stało.

Pozdrawiam

Dnia 2 czerwca 2010 2:31 Piotrek <p...@r...net.pl> napisał(a):

> [...]
http://www.plaxo.com/directory/profile/167504211759/
801316b6/Piotr/Kalamajski

.news.tpi.pl
> [...]
http://www.grupy.otopr.pl/wyniki-reorganizacji-pl-pr
aca-,usn,6466199.html

2. Data: 2010-06-06 15:01:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Jun 2010 16:47:29 +0200, Piotrek napisał(a):

> Według mnie są możliwe trzy przypadki:
> 1) odwaga cywilna P.D. wpadała mu gdzieś pod biurko i nie może jest znaleźć;

A miał ją kiedyś? - o, nie wiedziałam. Będę musiała powaznie przebudować
swój świat.
;-P

> [...]
> raczej bym wziął kija i nim popychał pakiety coby doleciały jak
> najszybciej do najbliższego serwera, a nie wyjeżdżał na długi weekend.

A może go zalało? - człowiek może nie mieć głowy do niczego, kiedy mu dom
płynie.
No nic, że np pan Komorowski ma z takich rzeczy przyjemność, ale jednak nie
wszyscy.

3. Data: 2010-06-06 16:21:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płynie.
> No nic, że np pan Komorowski ma z takich rzeczy przyjemność, ale jednak

Nie karmic.

4. Data: 2010-06-06 16:33:49

Od: "Aicha od 6,5 roku ta sama" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał:

> Nie karmic.

Ikseli? Dobra, już nie będę :D

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2010-06-06 16:44:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha od 6,5 roku ta sama" <b...@t...ja> napisał
w wiadomości news:hugirr$nte$1@news.onet.pl...

> Ikseli? Dobra, już nie będę :D

Politycznego trola, na jedno wychodzi.

6. Data: 2010-06-06 16:47:09

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-06-06 18:44, Ghost wrote:
> Politycznego trola, na jedno wychodzi.

To się nazywa dysonans poznawczy. Z pewnością o tym słyszałeś.

Piotrek

7. Data: 2010-06-06 19:38:41

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> [...]
> internetu" oraz równocześnie: wszystkie kawiarenki internetowe w okolicy
> zalało, znajomi co to mają internet się od niego odwrócili, etc;

No to faktycznie nie jesteś prowokujący.
Ale powoli, żebyśmy się połapali.

Zarzucasz PD i grozisz jemu sądem, kumplami (bynajmniej nie swoimi)
że być może uważał ciebie za Mnie, ponieważ połączyłeś swój oficjalny
profil w necie ze swoim anonimowym spreparowanym mailem
na potrzeby szukania atrakcji i rozrywki na grupie seks w necie?

Piotruś, prócz tego, że nie trzeźwiałem z przyczyn obiektywnych przez
ostatnie parę dniu, to sprawa wygląda tak.
Na swoim profilu zamieściłeś wypas focie i cv człowieka naprawdę sukcesu.
Ale ku mojemu zaskoczeniu towarzycho tutaj odebrało mnie nie jako
fajnego gościa, tylko jako grubego starego i brzydkiego.
Dziwne, prawda?
A ty teraz chcesz jakiś deklaracji i sprostowań od najbardziej
niepoważnego człowieka na psp, który co drugi post sadzi "chujnia" i
"kurwa"?
To powiedz mi teraz Piotruś, kogo tu tak naprawdę powaliło?
Naprawdę mam gdzieś, czy dojdziesz kogo wzorem kanceluję wypowiedzi
czy używam czyim wzorem otwartego, a nie anonimowego pacanie proxy
(czyli może każdy) i nie dla anonimowości bynajmniej
i nie chce mi się po raz n-ty tłumaczyć czemu.
Byłem tu już posądzany o bycie tyloma różnymi osobami, że chyba
nawet straciłem rachubę.
Ale jak jeszcze raz mnie ocenisz negatywnie w odróżnieniu
od swojego kolesia "chujni" i towarzystwa dla którego jesteś stary,
gruby i głupi, to pamiętaj kolego, że ja ciebie znajdę z palcem w dupie
i jak coś, to sąd tobie każe kopsnąć te pięcet PLN za zniesławienie,
a nie PD lub innemu ułomnemu o ile mnie tak przygłupi, żeby komuś tym
grozić.
Wiesz, naprawdę myślałem, że jestem tu kimś i bardzo mnie rozczarowałeś
stary.
Może nie pisz już tu więcej, bo tylko siarę nam robisz.
Piotrek

8. Data: 2010-06-06 19:44:05

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Politycznego trola, na jedno wychodzi.

Politycznego!?!
A co on kuźwa napisał o polityce?!?
Choćby jedno słowo wymień palancie.
Paulina, zabieraj swojego durnego chłopa z psp,
bo normalnie sobie stąd pójdę!
Piotrek

9. Data: 2010-06-06 21:10:14

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-06-06 21:38, Lepszy nowy Piotr wrote:

> [...]
> profil w necie ze swoim anonimowym spreparowanym mailem
> na potrzeby szukania atrakcji i rozrywki na grupie seks w necie?

Na 95% :-) wniosek "z dupy" - podobnie jak w rozumowaniu P.D.

Ale musiałbym sprawdzić od kiedy pisuję pod tym emailem bo coś może być
na rzeczy.

> [...]
> Ale ku mojemu zaskoczeniu towarzycho tutaj odebrało mnie nie jako
> fajnego gościa, tylko jako grubego starego i brzydkiego.

Czy ja wiem? Chyba nie dziwne.

Ineteligencja tłumu potrafi być o rząd wielkości albo lepiej niższa od
inteligencji jednostki w rzeczonym tłumie. Odpowiedzialność za czyny i
słowa też jest mocno upośledzona.

Ale może byłą to kwestia dysonansu poznawczego, który powstał z
konfrontacji Twojego wymyślonego obrazu (piękny, młody, wsyportowany) z
moją nędzną powłoką cielesną.

Tylko w takim przypadku nie rozumiem dlaczego zostałem tak gwałtownie
zaatakowany. Chyba muszę doczytać.

Ale co Ty mnie wypytujesz? Ja tu tylko na chwilę wpadłem. Nie wiem, nie
znam się, zarobiony jestem.

> A ty teraz chcesz jakiś deklaracji i sprostowań od najbardziej
> niepoważnego człowieka na psp, który co drugi post sadzi "chujnia" i
> "kurwa"?

Sorry, z powodów o których pisałem wyżej nie znam tutejszych klimatów.

Ale generalnie cenię sobie odpowiedzialność za słowo i z powodów czysto
praktycznych lubię nie zaskakiwać za bardzo w swoim środowisku zarówno
prywatnym jak i zawodowym. Chociaż zawodowe jest może nawet mniej ważne
bo nie mam już interesów w Polsce.

A niektóre z Twoich-"moich" tekstów byłyby uznane za dość
kontrowersyjne, że tak to delikatnie określę.

> [...]
> czy używam czyim wzorem otwartego, a nie anonimowego pacanie proxy
> (czyli może każdy) i nie dla anonimowości bynajmniej

:-)

No offense, ale sugerowałbym ażebyś się dokształcił na temat różnicy
pomiędzy proxy i anonimowym proxy. Dodam dla ułatwienia, że sprawa
otwartości jest tu drugorzędna i w zasadzie sprowadza się do tego czy
dostęp do proxy ma - jak słusznie zauważyłeś - każdy, czy też jest
jakieś dodatkowe kryterium (np. tylko bruneci).

> i nie chce mi się po raz n-ty tłumaczyć czemu.

Ponieważ dla mnie to rybka, zza czego piszesz to niespecjalnie nawet
sprawdzałem.

> Byłem tu już posądzany o bycie tyloma różnymi osobami, że chyba
> nawet straciłem rachubę.

Odrabiasz pracę domową czy to jakieś hobby?

> [...]
> i jak coś, to sąd tobie każe kopsnąć te pięcet PLN za zniesławienie,
> a nie PD lub innemu ułomnemu o ile mnie tak przygłupi, żeby komuś tym

:-)

O ile za wandalizm (kasowanie nie swoich postów) to bym urwał jaja i to
bez względu na to czy sprawca jest facetem czy kobietą to rzeczywiście
powinienem przeprosić za niezbyt szczęśliwe sformułowanie swoich myśli.

Tak więc moja negatywna ocena dotyczy tylko tego aspektu Twojej
działalności (kasowania cudzych postów), o ile miał miejsce.

Zadowolony?

> Wiesz, naprawdę myślałem, że jestem tu kimś i bardzo mnie rozczarowałeś
> stary.

Byłeś zajebistym gościem, a że tłum się na "Tobie"-mnie nie poznał to
już tylko pozostaje ubolewam. Ale teraz już nie używaj mojej tożsamości
bo tego nie lubię. Przecież używając toku rozumowania P.D. w zasadzie
możesz sobie wybrać dowolną inną.

> Może nie pisz już tu więcej, bo tylko siarę nam robisz.
> Piotrek

He, he! :-)

Piotruś, "Piłeś? Nie pisz! Nie piłeś? Wypij!" :-) (parafraza fragmentu
piosenki "Wars wita was" chyba "Wałów Jagielońskich").

BTW, jak poszły egzaminy?

Piotrek

10. Data: 2010-06-06 21:28:01

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-06-06 23:10, Piotrek wrote:
> Ale może byłą to kwestia dysonansu poznawczego, który powstał z
> konfrontacji Twojego wymyślonego obrazu (piękny, młody, wsyportowany) z
> moją nędzną powłoką cielesną.

No dobrze. Jeśli to z tego wynikało to postaram się zmniejszyć napięcie.
Zobaczcie jakie zajebiste hobby znalazłem sobie od kilku tygodni.

Click --> http://www.youtube.com/watch?v=g3oMR4vkrBI

Piotrek

No jacy my w Polsce łagodni jesteśmy!
Dla "dialożnych".