Przewlekly kaszel itp.

1. Data: 2005-09-25 21:50:22

Temat: Przewlekly kaszel itp.
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Od dluzszego czasu mam straszne problemy z ukladem oddechowym. Jestem
alergikiem (pomoc, bo juz nie wiem komu ufac) uczulonym na roztocza.
Ostatnio zaczelo mnie piec, sciskac, laskotac (nie wiem jak to nazwac) w
plucach (chyba, w kazdym razie gdzies w srodku). Czuje tak jakby ktos mi
siedzial na klatce piersiowej. Do tego doszedl suchy kaszel. Czuje
jakbym mial plytszy oddech, chociaz sie nie dusze (jeszcze). Wypluwam
tez biala wydzieline (strasznie meczace). Czaly czas to wykrztuszam i
pluje (albo polykam jak kultura w danym momencie nie pozwala splunac).
Rano jak wstaje mam jezyk zawalony caly bialym nalotem. Czesto mam bole
glowy na wysokosci oczu (szczegolnie jak dlugo pospie). Calosc traw juz
z kilka lat. Okresowo jest raz lepiej, raz gorzej.

Moje leczenie.
Na poczatku chodzilem do laryngologow (w sprawie wydzieliny, nosa
zapchanego itp). Krople, mascie pomagaly na chwile.
Potem zaczalem odwiedzac alergologa. Zrobilem testy. Wynik alergia na
roztocza. Dostawalem preparaty do wdychania (chyba wszystkie dostepne na
rynku). Pomagalo ale na chwile. Od roku szczepie sie regularnie. Zmian
na lepsze praktycznie zadnych. Dalej wydzielina, bialy nalot na jezyku,
okresowo scisk w plucach.
W miedzyczasie zrobilem przeswietlenie zatok. Nic nie wykazalo. Ostatnio
zrobilem spirometrie. Wynik lekko powyzej 80%. Lekarz alergolog, ktory
kazal mi ja zrobic nawet na wynik nie spojrzal. Musialem go ciagnac za
jezyk i laskawie powiedzial "dobra dobra, lekko powyzej dolnej granicy".
Wiec chyba nie tak dobra. Zreszta czuje ze cos sie dzieje nie tak.

Poradzcie mi co mam dalej robic? Czy to faktycznie alergia jest taka
dokuczliwa, czy moze lekarze sa tacy niekompetentni? Ja juz nie wiem jak
sie mam dalej leczyc. A na ostatnie sugestie ze czuje ucisk w klatce
piersiowej, zasugerowal wizyte u kardiologa (tez juz bylem, osobna
historia). Moze ja mam jakies bakterie? Jakie ja mam jeszcze badania
zrobic? Do kogo sie udac?? Jestem strasznie zawiedziony lekarzami. Az
wierzyc sie nie chce, ze nie da sie pozbyc bialego nalotu na jezyku,
bialej splywajacej wydzieliny i tego potwornego scisku w klatce.
Prosze o jakiekolwiek sugestie.

Laris

2. Data: 2005-09-26 14:03:22

Temat: Re: Przewlekly kaszel itp.
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

(w nowej ortografii)
Takie problemy (alergia) mogą być spowodowane pasożytami.
Tasimce, glisty.....
Ale nie bież tego za poważnie. :)

3. Data: 2005-09-26 17:19:11

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:308b.00001b34.4337ffa9@newsgate.onet.pl...
> (w nowej ortografii)
> Takie problemy (alergia) mogą być spowodowane pasożytami.
> Tasimce, glisty.....
> Ale nie bież tego za poważnie. :)

szczerze powiem, ze to samo mi przyszło do głowy, poczytaj o gliście
ludzkiej, rozwój i objawy, pasuja do Twoich, warto było by zrobić badania.
pozdrawiam A

Pilne! Stłuczenie u osoby zazywajacej leki rozrzedzajace krew...
Jesteś lekarzem - zajmujesz się odchudzaniem
Uczulenie na nikiel
poszukiwany ORTOPEDA w Katowicach
Synvisc - taniej?