Przewóz lodówki

1. Data: 2006-10-10 17:53:38

Temat: Przewóz lodówki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy lodówkę należy przewozić w jakiś konkretny sposób, np. tylko w
pozycji pionowej? Coś mi się takiego obiło o uszy, ale nie wiem, czy
dobrze ;-). Zanosi się na to, że będę musiała przewieźć lodówkę we
własnym zakresie, dlatego pytam - nie chciałabym jej od razu zniszczyć.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-10-11 18:46:48

Temat: Re: Przewóz lodówki
Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> [...]
> dobrze ;-). Zanosi się na to, że będę musiała przewieźć lodówkę we
> własnym zakresie, dlatego pytam - nie chciałabym jej od razu zniszczyć.

Z reguły jest tak że jeżeli przechylisz bardziej niż
30 stopni od pionu choćby na chwile- a to nie do uniknięcia
przy przenoszeniu. To powinna odstać co najmniej dwie
godziny przed włączeniem. Z tym sie spotykałem najczęściej
ale najlepiej sprawdzić w instrunkcji.

--
Marcin "Mamut"
diving...eat...sleep...and dream about diving

3. Data: 2006-10-11 20:51:05

Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> [...]
> dobrze ;-). Zanosi się na to, że będę musiała przewieźć lodówkę we
> własnym zakresie, dlatego pytam - nie chciałabym jej od razu zniszczyć.
Lepiej nie przechylać zanadto a po transporcie odczekać parę godzin
przed włączeniem. Gdy się wie jak to poznać to podobno można na
podstawie rozmieszczenia doprowadzeń do agregatu lodówki określić na
który bok można ją położyć. Może ktoś tu pamięta jak.

TP.

4. Data: 2006-10-11 21:47:36

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> dobrze ;-). Zanosi się na to, że będę musiała przewieźć lodówkę we
> własnym zakresie, dlatego pytam - nie chciałabym jej od razu zniszczyć.

Zasadniczo w pionie. Ale dopuszcza się jej pochylenie lub w skrajnych
wypadkach położenie. Położenie to już jednak trochę loteria.
Pochylać/kłaść należy na tym boku, blisko którego jest agregat.

Po przywróceniu jej do pionu musi postać tak kilka godzin bez włączania.

Ja ostatnio trzy cztery razy (ostatnio akurat dzisiaj :D) wiozłem starą
lodówkę o wysokości 85cm w Matizie. Czyli na stojąco nie było mowy. Była
pochylona dosyć mocno. Odchylenie od pionu ca. 60 stopni. Nadal działa :D

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

5. Data: 2006-10-11 21:58:00

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zanosi się na to, że będę musiała przewieźć lodówkę we własnym zakresie,
> dlatego pytam - nie chciałabym jej od razu zniszczyć.

wszyscy radzą: odstawić po transporcie.
i tu wszyscy mają rację. nowej bądź przewiezionej lodówki nigdy nie
uruchamiałem wcześniej niż po 24h od postawienia w docelowym miejscu.
nie wiem, czy aż tyle trzeba, ale lepiej żeby "odstała" i się "ustała" niż
żeby miała źle/wcale działać

6. Data: 2006-10-12 07:56:58

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Położenie to już jednak trochę loteria.
> Pochylać/kłaść należy na tym boku, blisko którego jest agregat.

no nie do konca loteria:)
jakos na pudelku z Samsunga wyraznie bylo zaznaczone zeby transportowac ja w
2 osoby w pozycji poziomej:)
oczywiscie dotyczylo to transportu poza magazynem, bo dla wozkow widlowych
na kazdym boku pudla bylo po kilka rysunkow odnosnie gdzie chwytac, jak i z
jaka sila:D

--
pzdr
piotrek

kuny na poddaszu jak przeciwdziałać ? (długie)
Co poradzić na srające wróble?
Ścianka działowa z suporexu 5 cm??
Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
Szpachlowka do lastryko