Przezroczyste szklane bombki - gdzie kupić?

1. Data: 2005-11-18 09:24:05

Temat: Przezroczyste szklane bombki - gdzie kupić?
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś widział takie bombki na Śląsku (supermarkety, hurtownie, giełdy),
potrzebuję na wczoraj.

pozdrawiam
Lucy z Zabrza

2. Data: 2005-11-18 09:32:37

Temat: Re: Przezroczyste szklane bombki - gdzie kupić?
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję giełdę kwiatową w Tychach (koło browaru). Tam napewno znajdziesz.
Aga

3. Data: 2005-11-18 10:38:12

Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj u producentów - na pewno są gdzieś w Twojej okolicy. Jeśli nie mam
namiar na dwóch producentów ale w okolicy Bielska-B. Z tym, że to są takie
cienkie bańki, klasyczne. Jeśli jesteś zainteresowana tą okolicą dam Ci
namiar. Pozdrawiam Kasia z Bielska-B

4. Data: 2005-11-18 11:20:57

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-11-2005 o 10:24:05 <l...@o...pl> napisał:

> Może ktoś widział takie bombki na Śląsku (supermarkety, hurtownie,
> giełdy),
> potrzebuję na wczoraj.
>
> pozdrawiam
> Lucy z Zabrza

co prawda ja widzialam je w warszawie - ale w duzych marketach w dziale
bombek powinny byc. W Auchan w warszawie byly po 1.99 sztuka

pozdrawiam
Justyna

[xxx] pytanie o półkrzyżyki
[xxx] CrossStitcher RU dec2005 - linki