Przygoda z bioprądami

1. Data: 2004-06-29 11:17:42

Temat: Przygoda z bioprądami
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kolega namówił mnie na badania ogólnego stanu zdrowia u swojej ciotki, która
jak się potem okazało sprzedaje produkty firmy VISION International People
Group.

Czy ktoś może coś o tym słyszał i wie, czy te leki działają?
Z tego co wyczytałam w składzie to głównie zioła.
Ostatnio rzeczywiście niezbyt dobrze się czuję -pomyślałam sobie, że nie
zaszkodzi spróbować. Jak myślicie?

Pozdrawiam
Ewa z deszczowego Gdańska

2. Data: 2004-06-29 11:57:38

Temat: Re: Przygoda z bioprądami
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Jun 2004 13:17:42 +0200, Ewa wrote:

> Kolega namówił mnie na badania ogólnego stanu zdrowia u swojej ciotki, która
> jak się potem okazało sprzedaje produkty firmy VISION International People
> Group.

Cytat z www firmy:
Vision International People Group jest jedną z największych firm
proponujących na rynku światowym towary o działaniu zdrowotnym. Od
momentu powstania - 14 lipca 1996 roku - Kompania nieustannie kieruje
siły na realizację swojej misji, którą jest utworzenie nowej kultury
zdrowia jako priorytetu dla jednostki i dla całego społeczeństwa. Tym
jest uwarunkowany asortyment produktów, z którymi pracuje firma:
biologicznie aktywne dodatki do żywności (BAD), kosmetyki, odzież
zdrowotna, środki aromakosmetyczne.

W tej sytuacji jedno z drugim nie powinno mieć żadnego związku. Firma
którą wymieniasz, produkuje dodatki do żywności i inne takie, zatem nie
ma nic wspólnego z medycyną.

A jeśli wspomniana ciotka nie jest lekarzem - to łamie prawo, ponieważ
do rozpoznawania i leczenie chorób w Polsce trzeba być lekarzem i mieć
aktualne prawo wykonywania zawodu.

> Ostatnio rzeczywiście niezbyt dobrze się czuję -pomyślałam sobie, że nie
> zaszkodzi spróbować. Jak myślicie?

Cóż - mogę tylko życzyć dobrej zabawy.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-06-29 13:08:34

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś może coś o tym słyszał i wie, czy te leki działają?

Jakie leki?! Czy oni mają w swojej ofercie leki? Zejdź na ziemię...
Byłaś w ogóle na ich stronie???
http://www.vision.iserv.pl/
_________ C e n y m n i e p o w a l i ł y _______ ;)

> Z tego co wyczytałam w składzie to głównie zioła.

Zapłacisz taniej w aptece czy też w punktach ze zdrową żywnością (tak to się
chyba nazywa, chociaż nie wiem czemu)

> Ostatnio rzeczywiście niezbyt dobrze się czuję -pomyślałam sobie, że nie
> zaszkodzi spróbować.

A czy wiesz co ci dolega???

>Jak myślicie?

Od takich sprzedawców, to ja trzymam się z daleka.

> Pozdrawiam
> Ewa z deszczowego Gdańska

Pozdrawiam
Iwona (też) z deszczowego Elbląga

4. Data: 2004-06-29 13:27:34

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze to nie leki, a co najwyzej odzywki;
po drugie, drogie bardzo; dobrze zestawione ziola, witaminy itp. dadza te same
efekty za o wiele nizsza cene
a po trzecie: co to ma wspolnego z "tytularnymi" bioprądami???
Pozdr. dino

5. Data: 2004-06-29 16:25:00

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dino" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
same
> efekty za o wiele nizsza cene
> a po trzecie: co to ma wspolnego z "tytularnymi" bioprądami???

Jejq, dlaczego ty mi odpisujesz???

Pzdr.
Iwona
P.s. no właśnie, o tym zapomniałam wspomnieć Ewie: "co to wszystko ma
wspólnego z bioprądami?"

przepuklina rozworu przełykowego - co tp?
skorupki i wapn
cukrzyca - jak rozpoznać.
Antykoncepcja - Publikacje - prośba o namiary
syfilis