Przygotowania do świąt...

501. Data: 2011-12-26 00:19:14

Temat: Re: Przygotowania do świąt...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Dec 2011 09:56:39 +0100, XL napisał(a):

> Kasza pęczak z grzybami

http://www.fotosik.pl/u/mazam/zdjecie/18/album/36466
5
Pyszności :-)
--
XL

502. Data: 2011-12-26 00:21:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Dec 2011 01:19:14 +0100, XL napisał(a):

> http://www.fotosik.pl/u/mazam/zdjecie/18/album/36466
5
> Pyszności :-)

Tu lepiej widać, myślę też, że prawie czuć ;-P
http://www.fotosik.pl/u/mazam/zdjecie/20/album/36466
5
--
XL

503. Data: 2011-12-26 22:18:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-23 01:51, Paulinka pisze:

> Po co, żeby lepiej operowała odkurzaczem?

Wydajniej ;) Znaczy, żeby umiała sobie drogę szczotki zoptymalizować.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

504. Data: 2011-12-26 23:23:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Dec 2011 23:18:41 +0100, Aicha napisał(a):

> Wydajniej ;) Znaczy, żeby umiała sobie drogę szczotki zoptymalizować.

Raczej po to, żeby nie musieć pracować u kogoś.
--
XL

Roladki - pytanie techniczne
Mrożenie pasztecikow
Embroidery Design 2012
Opalana cebulka
gdzie szukać: czekolad białych z orzechami i chrupkami