Przygotowanie pedagogiczne

1. Data: 2002-02-05 10:14:13

Temat: Przygotowanie pedagogiczne
Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takie pytanko: co dokładnie okresla termin "przygotowanie
pedagogiczne"??

Ukończyłam zaocznie pedagogikę( o specjalności ped specjalna) i nie pracuje
w zawodzie.
Obecnie zamierzam podjąc podyplomowe studia "nauczanie informatyki" i tak
sie zastanawiam czy po ich ukończeniu bede miała uprawnienia nauczac w
szkole, bo z tego co wiem trzeba mieć własnie przygotowanie pedagogiczne.
Metodyke, teorie nauczania i wychowania, psychologie, praktyke pedagogiczna
i wiele innych rzeczy miałam na studiach i co???, jescze raz to samo
powtarzac???
Jakos tego nie rozumiem za bardzo.
Moze ktos bardziej oswiecony i zorientowany w temacie mnie poinformuje. Bede
wdzieczna za kazda informacje
Pozdrawiam i czekam na szybka odpwiedz
K.

1. Data: 2002-02-05 13:14:40

Temat: Re: Przygotowanie pedagogiczne
Od: "Jola" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZEŚĆ

Jeśli ukończyłaś pedagogikę, to o to właśnie chodzi, że możesz uczyć w
szkole.
Często studenci po polibudzie, czy jakiejś innej szkole pchają się na
nauczycieli nie mając przygotowania ped.
a jednak trzeba je mieć.Takie przepisy weszły rok temu wraz z
rozporządzeniem o tym,że każdy n-el musi być mgr

to tyle
pozdrawiam.Jolka

1. Data: 2002-02-05 19:56:38

Od: "Maryla" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Mam takie pytanko: co dokładnie okresla termin "przygotowanie
> pedagogiczne"??

Jestem pedagogiem specjalnym, po oligofrenopedagogice i ukonczyłam
podyplomowe studia z zakresu informatyki dla nauczycieli. Na tych studiach
nie ma zajęc z przedmiotów ogólnych (psychologia, pedagogika). Ich celem
jest przygotowanie do nauczania informatyki w szkole podstawowej i
gimnazjum. Pozdrawiam.
Maryla

1. Data: 2002-02-06 22:22:55

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora